تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 9:51
کد خبر : 56575

محتکران را باید مادام العمر به خاک سیاه نشاند/ زمانی احتکار ریشه کن می‌شود که ناجا و تعزیرات جدی عمل کنند

محتکران را باید مادام العمر به خاک سیاه نشاند/ زمانی احتکار ریشه کن می‌شود که ناجا و تعزیرات جدی عمل کنند

محمد حسن نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سریال احتکار کالاهای اساسی توسط متخلفان، اظهار داشت: اگر در یک سازمانی تخلفی صورت می گیرد باید یقه حراست آن سازمان را گرفت چراکه اگر حراست خلافکار نباشد اجازه نمی دهد هیچ کس خلافی مرتکب شود. وی تاکید

محمد حسن نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سریال احتکار کالاهای اساسی توسط متخلفان، اظهار داشت: اگر در یک سازمانی تخلفی صورت می گیرد باید یقه حراست آن سازمان را گرفت چراکه اگر حراست خلافکار نباشد اجازه نمی دهد هیچ کس خلافی مرتکب شود.

وی تاکید کرد: وقتی در کشور احتکار آن هم به این شدت اتفاق می افتد باید به عملکرد اداره تعزیرات شک کنیم.

حسن نژاد تصریح کرد: زمانی این احتکارها ریشه کن خواهد شد که دستگاه متولی کشف احتکار، اعم از ناجا و سازمان تعزیرات جدی عمل کنند، چشمشان را نبندند و زمانی که کالا را کشف کردند جریمه احتکار را بیش از سود احتکار اعمال کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه یادآور شد: وقتی احتکار کشف می شود، متخلف باید مادام العمر به خاک سیاه بنشیند تا اطرافیان ببینند که محتکر به خاک سیاه نشسته و دیگر کسی برای انجام احتکار جدید تحریک نشوند.

حسن نژاد در خصوص عملکرد دستگاه های نظارتی در بحث احتکار خاطرنشان کرد: حجم اکتشاف تخلفات نشان می دهد که دستگاه های متولی امر چقدر کار خود را به درستی انجام داده و می دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد