تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 6:26
کد خبر : 56302

کشف محموله بیش از ۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در گچساران

کشف محموله بیش از ۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در گچساران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار مهدی انصاری افزود: این محموله کالای قاچاق در محور ارتباطی گچساران به دژسلیمان حین کنترل و بازرسی از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران کشف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار مهدی انصاری افزود: این محموله کالای قاچاق در محور ارتباطی گچساران به دژسلیمان حین کنترل و بازرسی از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران کشف شد.

وی بیان کرد: قاچاق چیان که باچندین دستگاه خودرو کالا‌های قاچاق را حمل می‌کردند به محض مشاهده ماموران پس از طی مسافتی کالا‌ها را رها و خود متواری شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این محموله قاچاق ۷۳ طاقه پارچه، ۷۵ کیلوگرم گردو، ۹۰ قوطی نوشابه نیروزا و ۶ هزار باطری نیم قلم کشف و ضبط شد.

انصاری اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد