تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 8:57
کد خبر : 55975

۴۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در بروجرد کشف شد

۴۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در بروجرد کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی شاهرودی در گفت‌و‌گو با سفیر افلاک  اظهار داشت: در پی گشت و بازرسی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، ۴۰۰ کیلوگرم شکر در یک عمده‌فروشی که احتکار شده بود، کشف شد.   وی افزود: تاکنون ۲۹ تن شکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی شاهرودی در گفت‌و‌گو با سفیر افلاک  اظهار داشت: در پی گشت و بازرسی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، ۴۰۰ کیلوگرم شکر در یک عمده‌فروشی که احتکار شده بود، کشف شد.

 

وی افزود: تاکنون ۲۹ تن شکر در سطح بروجرد باقیمت تنظیم بازار ۳۴۰۰ تومان توزیع‌شده و تلاش می‌شود تا با توجه به ماه رمضان، شکر در سطح فروشگاه‌ها به نرخ دولتی عرضه شود.

 

رئیس اداره صمت بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو شکر فله‌ای ۴۲۰۰ تومان، هر کیلو شکر بسته‌بندی۴۴۰  تومان و هر کیلو شکر تنظیم بازاری ۳۴۰۰ تومان است.

 

وی از توزیع ۱۰ تن گوشت منجمد در شهرستان خبر داد و افزود: این میزان سهمیه هم جذب‌شده و به‌زودی در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بازنشستگان باقیمت هر کیلو ۳۱ هزار تومان توزیع خواهد شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد