تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 5:40
کد خبر : 55874

سال رونق تولید با قاچاق کالا و ارز به طور جدی مبارزه و برخورد شود

سال رونق تولید با قاچاق کالا و ارز به طور جدی مبارزه و برخورد شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سالی است شعار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سالی است شعار سال را بر اساس حمایت از اقتصاد، اشتغال و تولید نامگذاری می کنند و در راستای تحقق این دغدغه مهم نیز بر موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز بارها تأکید کردند.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی نظام تولید و اشتغال است، ادامه داد: یکی از مؤلفه های مهم در تولید کشور کنترل، مبارزه و برخورد با قاچاق به شمار می رود چرا که اجناس با کیفیت خوب تولید داخل تحت تأثیر کالاهای قاچاق بی کیفیت قرار می گیرد.

معاون استاندار تهران راه عزت و استقلال کشور را تولید دانست و افزود: با توجه به رونق تولید و اشتغال بسیاری از معضلات جامعه حل خواهد سشد.

جمالی پور بر لزوم و اهمیت مسأله تولید در کشور تأکید و خاطرنشان کرد: رونق تولید حتی روی امنیت ملی هم تأثیر و وابستگی شدید دارد و از همین رو دشمن به تحریم های اقتصادی متوسل شده است.

وی با بیان اینکه تولید باید دارای برنامه، افق و استراتژی باشد، یادآور شد: تولید باید به گونه ای در چارچوب ظرفیت، منابع، پتانسیل و قدرت اثرگذاری در منطقه و کشور باشد که منابع هدر نرود.

فرماندار ویژه شهرستان ری بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و ابراز داشت: باید هر دستگاهی وظایف و مأموریت های خود را پر رنگ و به طور جدی عمل و ورود کند.

جمالی پور نقش دستگاه های فرهنگی و تبلیغی را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیشتر از دستگاه های برخورد کننده دانست و تصریح کرد: باید برای خرید کالاهای ایرانی فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

وی بر تهیه برنامه جامع مراحل شکوفایی تولید تأکید و اضافه کرد: دستگاه های مسئول سیاست گذار باید تولیدکنندگان را مدیریت و نظارت کنند تا فرآیند اصلاح تولید، افزایش کیفیت و بروزآوری تکنولوژی را در دستور کار قرار دهند.

معاون استاندار تهران در سال رونق تولید بر افزایش کنترل ها و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید و اظهار داشت: با مدیریت صحیح و انجام مسئولیت ها دیگر شاهد قیمت های چندگانه و فروش اجناس قاچاق بی کیفیت در فروشگاه ها نخواهیم بود.

جمالی پور از  بازدید و کنترل جدی فرمانداری از دستگاه های مسئول در سال جاری خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق، کنترل قیمت و نظارت بر بازار از امور مهم شرعی و اخلاقی است و از دادستان محترم می خواهم از کسانی که در این زمینه و حقوق مسلم مردم کوتاهی می کنند به طور جدی برخورد شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد