تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 7:39
کد خبر : 55755

۱۳۰ میلیون تومان کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

۱۳۰ میلیون تومان کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز جمعه ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی کنگاور با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی از ۲ محموله قاچاق در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز جمعه ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی کنگاور با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی از ۲ محموله قاچاق در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در ماموریت نخست کاراگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی محور تردد خودروی قاچاقچیان، نسبت به برپایی ایستگاه بازرسی اقدام و توانستند با شگردهای خاص کامیون ایسوزو را توقیف کنند.
سرهنگ الهیاری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این کامیون ۸۰ کیسه کود شیمیایی ۵۰ کیلوگرمی و ۲۹۵ قوطی یک کیلوگرمی سم کشاورزی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس شهرستان کنگاور در ادامه به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت عمومی نیز اشاره کرد و گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از آن، ۱۲ حلقه لاستیک قاچاق کشف شد.
وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله مکشوفه به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می رسد.
سرهنگ الهیاری در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای این دو محموله قاچاق، از دستگیری ۲ نفر در این ارتباط و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد