تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 - 11:31
کد خبر : 55722

تحقق شعار “ایرانی کالای ایرانی بخر” با بالا رفتن کیفیت کالای داخلی

تحقق شعار “ایرانی کالای ایرانی بخر” با بالا رفتن کیفیت کالای داخلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه ، احسان بویراتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استانداردسازی کالاهای تولید داخل و ارتقای سطح کیفی کالاهای تولیدی نقش مهمی در تأمین ایمنی و سلامت جامعه، اعتمادسازی و نیز ترویج و گسترش مصرف کالاهای داخلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه ، احسان بویراتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استانداردسازی کالاهای تولید داخل و ارتقای سطح کیفی کالاهای تولیدی نقش مهمی در تأمین ایمنی و سلامت جامعه، اعتمادسازی و نیز ترویج و گسترش مصرف کالاهای داخلی دارد.

رئیس اداره استاندارد بندر ریگ افزود:  ترویج و گسترش مصرف کالاهای داخلی از مهم‌ترین معیارهای عملیاتی شدن رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار محسوب می‌شود و استانداردسازی کالاهای تولید داخل و ارتقای سطح کیفی کالاهای تولیدی نقش مهمی در تأمین ایمنی و سلامت جامعه، افزایش سطح رفاه عمومی ، اعتمادسازی و نیز ترویج و گسترش مصرف کالاهای داخلی و در نتیجه تحقق شعار سال یعنی رونق تولید دارد.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری در جهت ارتقای کیفیت محصولات و کالاهای تولیدی برای پاسخ‌گویی به نیاز مصرف‌کنندگان داخلی و دستیابی به بازارهای جهانی و افزایش رقابت‌پذیری از مهم‌ترین اصول در توسعه اقتصادی کشورهاست که استانداردسازی شاخص‌های تولید و خدمات و همچنین سنجش و کنترل کیفیت کالاها در این زمیه نقش مؤثری ایفا می‌کند.

بویراتی گفت: ترویج و تحقق شعار “ایرانی کالای ایرانی بخر” نیازمند تولید کالاهای باکیفیت و استاندارد در کشور است زیرا زمانی مردم به سمت استفاده از کالاهای داخلی می‌روند که از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشند و این مهم با تلاش تولیدکنندگان محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: امروزه با توجه به محدودیت‌های که در زمینه اقتصادی و منابع روبرو هستیم،  ارتقاء کیفیت محصولات از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که همه باید برای تحقق این مهم  تلاش کنیم چرا که این امر تنها از عهده دولت و یا یک دستگاه بر نخواهد آمد.

رئیس اداره استاندارد بندر ریگ  یادآور شد: تولید محصولات با کیفیت به گسترش استفاده از کالای داخلی کمک می‌کند و نقش مهمی در تحقق رونق تولید، افزایش صادرات و درآمدهای ارزی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد