تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 17:14
کد خبر : 55679

جریمه نقدی و ضبط کالا برای قاچاق لوازم خانگی

جریمه نقدی و ضبط کالا برای قاچاق لوازم خانگی

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مکشوک که با متوقف کردن و بازرسی از آن تعدادی لوازم خانگی خارجی کشف کردند. وی ادامه داد: با توقیف محموله

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مکشوک که با متوقف کردن و بازرسی از آن تعدادی لوازم خانگی خارجی کشف کردند.

وی ادامه داد: با توقیف محموله به ظن قاچاق و تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

مبشری افزود: طی تحقیقات انجام شده در شعبه و استعلام از گمرک مشخص شد که محموله مکشوفه غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به محرز شدن تخلف اضافه کرد: نهایتا متهم پرونده به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۴۵۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد