تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 7:01
کد خبر : 55653

گنجینه شهر فرش خزر؛ تبلوری از محصول ایرانی

گنجینه شهر فرش خزر؛ تبلوری از محصول ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام گنجینه شهر فرش خزر یکی از ویژگی‌های این فروشگاه ارائه فرش‌ها و دیگر اقلام ایرانی است که خریداران با توجه به کیفیت و تنوع قیمت خود می‌توانند انواع مبلمان و لوازم خانه خود را از این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام گنجینه شهر فرش خزر یکی از ویژگی‌های این فروشگاه ارائه فرش‌ها و دیگر اقلام ایرانی است که خریداران با توجه به کیفیت و تنوع قیمت خود می‌توانند انواع مبلمان و لوازم خانه خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

دراین‌باره هودنه، مدیریت گنجینه شهر فرش خزر گفت: یکی از اهداف ما حمایت از کالاهای ایرانی بود. این مهم با توجه به سال حمایت از تولید ملی بیشتر در دستور کار مجموعه گنجینه شهر فرش خزر قرار گرفت. با این نکته که اکنون کشور ما در شرایط خاص قرار دارد، مهم‌ترین وظیفه ما تنها فروش محصول نیست بلکه حمایت از آن است و در این راستا کوشیده‌ایم با حمایت از کالاهای ایرانی چرخ تولید کارخانه‌ها بچرخد و کارگران مشغول کار باشند.

وی افزود: در خیلی از فروشگاه‌ها فرش‌های ترکیه و… به فروش می‌رسد اما ما سعی کردیم فرش‌های اصیل و برند ایرانی را وارد چرخه فروش کنیم. حتی در زمینه کالاهایی چون مبل و یا محصولات برقی از محصولات استان خودمان بهره گرفته‌ایم تا آن را به نحو احسن ارائه کنیم. قطعاً با توجه به مناسب‌تر بودن قیمت‌ها، مشتریان هم راحت‌تر می‌توانند اقدام به خرید و تکمیل جهیزیه خود کنند.

هودنه اضافه کرد: گنجینه شهر فرش خزر، حمایت از کالای ایرانی را در رأس وظایف خود گنجانده است. هدف از تأسیس این مجموعه ایجاد محیطی آرام و سالم، حمایت مردم عزیز در خصوص خرید آسان و تضمینی و درعین‌حال اشتغال‌زایی برای جوانان فرهیخته این شهر و استان است. این فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فروش چندجانبه در استان گیلان خصوصاً در شهر رشت است که ۵۰ نفر پرسنل در آن به‌صورت مستقیم اشتغال دارند.

مدیریت این فروشگاه ادامه داد: مهم‌ترین شعار گنجینه شهر فرش خزر تضمین بهترین کیفیت و قیمت می‌باشد و هدف از انتخاب این شعار ارائه محصول با کیفیت با هدف ایجاد رضایت برای مشتریان عزیز می‌باشد. در حال حاضر این مجموعه با اکثر ارگان‌های دولتی و غیردولتی در حال همکاری است‌. کلیه تأمین کنندگان محصولات گنجینه شهر فرش خزر از بهترین برندهای صادراتی کشور بوده و با عرضه انواع محصولات با کیفیت و دارای ضمانت توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

هودنه بیان کرد: برای رونق تولید و فروش خوب همه باید پشتیبان هم باشیم اگر کالایی مرغوب در کشور تولید می‌شود چرا نباید در فروشگاه خود آن را عرضه کنیم؟ به‌عنوان‌مثال همین کوزه‌هایی که با فرش درست شده صنایع‌دستی تبریز است. یا برخی لوازم‌خانگی برقی موجود در گنجینه شهر فرش خزر محصول یک کارخانه مشهور تولیدی و صنعتی در شهر رشت است. اگر از کالاها و صنایع‌دستی خود حمایت کنیم، می‌توانیم موجب رونق تولید و حتی افزایش قدرت خرید مردم شویم. مصرف کالای خارجی متضرر شدن کشور از ورود این کالاها، بیکاری چند میلیون نفر از جوانان کشور، بالا رفتن خطرات امنیتی در کشور، تعطیلی کارخانه‌ها و بروز ناهنجاری‌های اخلاقی، نارضایتی از میزان اندک حقوق و مزایا در خانواده‌های کارگران و رکود اقتصادی را در پی خواهد داشت، پس بیایید همه با هم کالای ایرانی مصرف کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد