تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 9:20
کد خبر : 55602

کشف ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق در شهرستان البرز

کشف ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: بیش از ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال توسط ماموران این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز دوشنبه با اعلام افزود: در

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: بیش از ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال توسط ماموران این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز دوشنبه با اعلام افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان، حین کنترل خودرو های عبوری در آزادراه قزوین – کرج به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲ هزارو ۹۲۴ عدد اکلیل آرایشی خارجی، ۱۵۰ عدد انواع ادکلن خارجی، ۲ هزار و ۸۱۴ عدد پودر رنگ خوراکی خارجی، ۵۶ عدد اسپری خوراکی خارجی، ۱۲۰ دستگاه گوشی تلفن ثابت خارجی، ۱۴۴ بسته مداد رنگی خارجی کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد