تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 4:47
کد خبر : 55550

برخورد دستگاه قضا با احتکار‌کنندگان کالا در مشگین‌شهر

برخورد دستگاه قضا با احتکار‌کنندگان کالا در مشگین‌شهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر رسولی صبح امروز درجلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و دغدغه مردم در  خصوص تهیه مایحتاج، لازم است توجه ویژه‌ای به این مساله شود.  وی افزود: جولان عده‌ای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر رسولی صبح امروز درجلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و دغدغه مردم در  خصوص تهیه مایحتاج، لازم است توجه ویژه‌ای به این مساله شود. 

وی افزود: جولان عده‌ای فرصت‌طلب  در برهم زدن نظم بازار مشهود است و دستگاه قضایی با تمام توان با مفسدین و احتکار‌کنندگان کالا در سطح شهرستان برخورد می‌کند.

طاهر رسولی در ادامه تصریح  کرد: نظارت بر قیمت‌ها واقعا ضعیف است، اگر قیمتی تصویب می‌شود باید بر اساس شرایط واقعی بازار باشد نه برای سرپوش گذاشتن بر اصل قضیه و هیچ نظارتی نیز انجام نشود.

حسین قربانی معاون فرماندار مشگین‌شهر در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: اقدامات خودسرانه عده‌ای سودجو که با تحمیل قیمت غیر قانونی درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدشه‌دار کردن امنیت جامعه هستند از صفات بارز منافقان است.

وی افزود: رفع این مشکلات  برخورد قانونی با متخلفان را می‌طلبد و در خصوص تنظیم بازار از مسؤولان حاضر در این جلسه تقاضا دارم  با قدرت بیشتر افراد فرصت‌طلب و سود‌جو را به‌دست قانون بسپارند.

انتهای پیام /۳۴۶۳/۷۳۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد