تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 13:41
کد خبر : 55533

محموله کالای قاچاق در باشت کشف شد

محموله کالای قاچاق در باشت کشف شد

سردار مهدی انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مأموران یگان امداد باشت در یک عملیات به ۳ دستگاه سواری وانت مشکوک و آنها را متوقف کردند.وی ابراز داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها ۲ دستگاه یخچال،۳ دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه جارو برقی،۲ دستگاه کولر گازی، یک

سردار مهدی انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مأموران یگان امداد باشت در یک عملیات به ۳ دستگاه سواری وانت مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی ابراز داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها ۲ دستگاه یخچال،۳ دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه جارو برقی،۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه کمپرسور و تعدادی اقلام لوازم خانگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رانندگان هر ۳ خودروی توقیف شده به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
وی افزود: گسترش قاچاق کالا و ارز اثرات منفی فراوانی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می زند به همین دلیل پلیس مصمم است تا با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.
انصاری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک، موضوع را در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
پارسال بیش از ۳۱میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان باشت کشف شد.
باشت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج، ۲۲ هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در مسیر جاده ترانزیتی خوزستان به فارس واقع شده است.
۸۱۴۳/۱۶۶۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد