تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 10:09
کد خبر : 55340

تشکیل ۱۵۰۰ پرونده تخلف طی فروردین‌ماه در مازندران/گران‌فروشی در صدر تخلفات صنفی

تشکیل ۱۵۰۰ پرونده تخلف طی فروردین‌ماه در مازندران/گران‌فروشی در صدر تخلفات صنفی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری، تعداد یک‌هزار و ۵۱۲  پرونده تخلف در استان مازندران تشکیل شده است.    وی افزود: از مجموع ۱۷

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری، تعداد یک‌هزار و ۵۱۲  پرونده تخلف در استان مازندران تشکیل شده است.
 
 وی افزود: از مجموع ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی این تعداد پرونده تشکیل شده است.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مهمترین تخلفات کشف شده را گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و تقلب  اعلام کرد.

اصغرزاده با بیان اینکه طی این مدت، از ۵۲۰ واحد خرده و عمده فروشی در حوزه قاچاق کالا نیز بازرسی شد که منجر به شناسایی ۲۵ واحد متخلف گردید؛ اضافه کرد:  کالاهای کشف شده قاچاق غالبا شامل انواع سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، برنج و لوازم خانگی بوده است.
 
 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه پرونده‌های متشکله جهت صدور رأی به ادارت تعزیرات حکومتی ارسال شده است؛ یادآور شد: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و غیره، موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد