تاریخ انتشار : جمعه 13 اردیبهشت 1398 - 12:07
کد خبر : 55294

توقیف خودرو حامل کالای قاچاق در خرم آباد

توقیف خودرو حامل کالای قاچاق در خرم آباد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران انتظامی پاسگاه شهید ماسوری این فرماندهی در راستای برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا حین گشت زنی در محورهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران انتظامی پاسگاه شهید ماسوری این فرماندهی در راستای برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی و تامین امنیت، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند. 

 

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی دو هزار و ۵۳۴ ثوب البسه شامل انواع شلوار، پیراهن و بلوز کشف و یک نفر را دستگیر کردند. 

 

فرمانده انتظامی خرم آباد تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ طرهانی گفت: پلیس و دستگاه قضا با حمایت از تولید کنندگان داخلی و قشر زحمتکش کارگران با افرادی که به هر نحو اقتصاد را به چالش بکشانند برخوردی قاطع و سخت خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد