تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 18:37
کد خبر : 55119

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

            ترور استاد زاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زابل گفت: فرشته نارویی استاد این دانشگاه در مسیر زابل- زهک بدست افراد مسلح به قتل رسید هادی میرزایی، افزود: علت و دستگیری متهمان این حادثه توسط نیروی انتظامی در دست اقدام است.دستگیری قاتل ساری- خبرنگار کیهان: فرمانده

      
      ترور استاد
زاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زابل گفت: فرشته نارویی استاد این دانشگاه در مسیر زابل- زهک بدست افراد مسلح به قتل رسید
هادی میرزایی، افزود: علت و دستگیری متهمان این حادثه توسط نیروی انتظامی در دست اقدام است.
دستگیری قاتل
ساری- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری قاتل متواری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ابراهیم شجاعی افزود: قاتل متواری که در یکی از استان‌های شمالغربی مرتکب جنایت شده بود در بهشهر شناسایی و دستگیر شد.
وی اضافه کرد: متهم به قتل عمد قصد عزیمت به استان خراسان را داشت که توسط ماموران دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
تریاک در محموله ضایعات 
 یزد- خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان «خاتم» از کشف تریاک توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «علیرضا صادقی»، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه تریلی که با محموله ضایعات از جنوب کشور عازم استان تهران بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.وی افزود: در بازرسی از این تریلی۱۲۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر ضایعات جاساز شده بود کشف شد.
وی ادامه داد: در این خصوص دو  متهم دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
واژگونی خودرو
قزوین- خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه سواری «سمند» در محور «بوئین زهرا – ساوه» حوالی «آراسنج» خبر داد.سرهنگ بیگلری گفت: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند واژگون که بر اثر آن راننده خودرو بر اثر شدت ضربه در دم فوت کرده است. وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده اعلام کردند.
کالای قاچاق
خرم‌آباد- باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیری کالای قاچاق در شهرستان دورود خبر داد. سرتیپ محمد مهدیان‌نسب، گفت: ماموران انتظامی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری سه دستگاه خودرو را توقیف کردند.
 مهدیان نسب افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی پنج دستگاه کولر گازی، ۵۵ هزار باطری سکه‌ای، ۹۵ عددپاور و قطعات کامپیوتر، ۵۱ عدد زیر انداز، ۱۱۴ طاقه پارچه، ۸۴ دستگاه تلویزیون، ۸۰۰ عددفندک اتمی، ۱۴ عددکپسول شارژ موتور یخچال، ۱۲ عددجعبه سیاه دستگاه جوشکاری لوله، یک هزار و ۴۲۰ جفت جوراب، ۳۴۶ عددشلوار، ۲۵۰ عددکاپشن، ۲۰۰ عددبلوز و ۴۲۵ عدد تیشرت قاچاق کشف و پنج نفر را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
سوختن حین آموزش آشپزی
کاشمر- باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: دو دانش‌آموز در حال فراگیری آموزش آشپزی بودند که دچار آتش‌سوزی شدند.
علی طاهریان افزود: در این اتفاق پای دو دانش‌آموز دچار سوختگی سطحی شده که بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و به صورت سرپایی پانسمان و مداوا می‌شدند.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر بیان کرد: این حادثه در داخل حیاط مدرسه و در فضای باز زمانی که در حال تهیه غذا بودند، رخ داد که به دلیل ریختن ظرف روغن دچار سوختگی سطحی شدند البته ظرف روغن داغ نبوده، اما با این وجود بازهم این دانش‌آموزان به بیمارستان برده شدند.
کلاهبردار میلیاردی
خراسان جنوبی- خبرگزاری صدا و سیما: جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری فردی که با صدور چک بلامحل در قبال خرید احشام هشت میلیارد ریال در سرایان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
سرهنگ سعید دادگر افزود: به دنبال شکایت دامداران شهرستان سرایان، مبنی بر کلاهبردای فردی تحت عنوان خریدار گوسفند موضوع پیگیری و بررسی شد.وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد، فرد کلاهبردار ۲۵۰راس احشام را با قیمت بالاتر از بازار از دامداران خریداری کرده و پس از جلب اعتماد آنان و صدور چند فقره چک بلامحل با سر رسید‌های مختلف احشام را به مقصد سایر شهرستان‌ها منتقل کرده بود.وی گفت: با تشکیل تیم ویژه و تحقیقات گسترده، متهم که با هویت جعلی فعالیت می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.سرهنگ دادگر مبالغ کلاهبرداری متهم از شهروندان را هشت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این کلاهبردار در استان خراسان رضوی نیز اقدام به چند فقره کلاهبرداری با هویت‌های جعلی کرده بود که تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضائی قرار داشت.
کشف جوجه مرغ قاچاق
سنندج- باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی سقز از کشف جوجه یک روزه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ برزو تجاری، گفت: با ‌اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس شهرستان سقز، یک کامیون ایسوزو حامل جوجه یک روزه قاچاق در محور «سقز- مریوان» شناسایی و توقیف شد.وی افزود: با توقیف و انتقال کامیون مورد نظر به مقر پلیس مبارزه با قاچاق کالا، در بازرسی ماموران از خودروی مذکور ۲۰ هزار جوجه یک روزه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سقز با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق در منطقه، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
سانحه رانندگی با ۵ کشته
ارومیه- ایرنا: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: بر اثر سانحه رانندگی در محور میاندوآب- شاهین دژ در جنوب آذربایجانغربی پنج نفر جان خود را از دست دادند.سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود: این سانحه در کیلومتر ۲۵ جاده میاندوآب- شاهین دژ، بر اثر آن برخورد یکدستگاه سواری برلیانس با یک اتوبوس رخ داد.وی اضافه کرد: کارشناسان تجاوز به چپ سواری را علت وقوع این حادثه ذکر کردند.
کشف پهپاد سرقتی
گرگان- ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف یک دستگاه پهپاد سرقتی ۱۵۰ میلیون تومانی در این شهرستان خبر داد.
شهرام دمساز گفت: در پی سرقت یک دستگاه پهباد سمپاش در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.
وی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد