“خانهی ایرانی” در قزوین بِرندی ممتاز درحمایت از کارگران ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا ملاحسنی در گفتوگو با صبح قزوین؛ دربارهی راهاندازی فروشگاه "خانهی ایرانی" اظهار کرد: به عنوان یک مادر ایرانی دغدغه و نگرانی من مانند برخی مادران، استفاده از کالاهای ایرانی بود، زمانی که از فروشندگان از نوع
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا ملاحسنی در گفتوگو با صبح قزوین؛ دربارهی راهاندازی فروشگاه "خانهی ایرانی" اظهار کرد: به عنوان یک مادر ایرانی دغدغه و نگرانی من مانند برخی مادران، استفاده از کالاهای ایرانی بود، زمانی که از فروشندگان از نوع و ایرانی بودن کالا سوال میشد فروشندگان تمایلی برای توضیح دربارهی نوع کالا را نداشتند و استفاده از کالای ایرانی دغدغهی من برای شروع فعالیت بود.
وی افزود: با پیگیریهای لازم که در این زمینه انجام دادم، متوجه شدم که دغدغه ایرانی بودن اجناس برای برخی از مادران دیگر هم وجود دارد و شعبههایی هم در این زمینه در سراسر کشور صورت گرفته است و اولین شعبه در تهران راهاندازی شده که من هم نمایندگی فروش کالای ایرانی را در استان قزوین آغاز کردم.

نماینده فروش محصولات "خانهی ایرانی" اذعان کرد: ابتدا کار را بصورت راه اندازی کانال در شبکههای مجازی آغاز کردم، اما فضای مجازی معایبی به همراه داشت و مشتریان متمایل بودند که اجناس را قبل از خرید بسنجند و اجناس قبل از خرید برایشان قابل لمس باشد که من کار فروش به صورت خانگی آغاز کردم.
وی ادامه داد: بیشترین محصولات درشروع کار بنا به نیاز اساسی مردم در حوزهی پوشاک بود که تقریبا با استقبال خوبی مواجه شد، با رونق گرفتن زمینهی فروش پوشاک، فروش لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم التحریر، چادر، روسری، لوازم سیسمونی برای رفاه فرزندان و ژلاتین حلال برای تبلیغ به عنوان کالای ایرانی هم در "خانهی ایرانی" عرضه شد.
محصولات حاضر در "خانهی ایرانی" باید صفر تا صد، ایرانی باشد
ملاحسنی بیان کرد: در مرحلهی بعد ما نمایندگی فروش محصولات نور که عرضه کنندهی کالای ایرانی بود که این روند را در مجتمع نور آغاز کردیم که با تنوع مشتریان بیشتری مواجه شدیم، برخی مشتریان با هدف تولید کالای ایرانی توجیه بودند، اما برای برخی مشتریان در وهلهی اول تفاوتی بین اجناس ایرانی و خارجی نبود که کیفیت و جنس کالای ایرانی در درجهی اول قرار دارد که اگرچه با کاستیهایی در زمینهی تنوع همراه بود اما در زمینهی کیفیت هرروز بهتر از دیروز در حال پیشرفت است.

وی عنوان کرد: محصولات حاضر در "خانهی ایرانی" باید صفر تا صد محصول، ایرانی باشد و این جزئی از مزیتهای فروشگاه "کالای ایرانی" است، بطوری که از محصولات به صورت مستقیم از کارخانهی تولیدکننده دریافت میشود.
نمایندهی خانهی ایرانی در خصوص قیمت محصولات بیان کرد: محصولات "خانهی ایرانی" به علت تیراژ کم و آشنا نبودن عامه مردم با کالای ایرانی به اختلافات قیمت بیشتری از سایر کالاها به فروش میرسد که با توجه به این منظور سود کمی به دست فروشندگان میرسد و با تولیدات بیشتر و حمایت مردم شاهد رکود قیمتها در آینده خواهیم بود.
وی در پایان عنوان کرد: سرمایهی هر محصول مشتریهایش هستند که در هر شرایطی حاضر به خرید محصولات میشوند، از سوی دیگر حمایت مشتری هم تولیدکننده را به سطوح بالاتر ارتقا میدهد هم کیفیتها تغییر مییابد که با این روند رضایت مشتری هم کسب میشود و با توجه به عنوان سال از ملزومات هر نماینده، تولید بهتر و بیشتر برای جذب مشتری است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰