تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 - 18:12
کد خبر : 54916

رشوه ۲۰۰ دلاری قاچاقچی کارساز نشد

رشوه ۲۰۰ دلاری قاچاقچی کارساز نشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اردشیر جهانفر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا‌های ممنوعه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند. وی گفت: ماموران با اقدامات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اردشیر جهانفر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا‌های ممنوعه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

وی گفت: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی این خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

جهانفر خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار قابل توجهی کالای ممنوعه کشف که راننده خودرو به منظور فرار از قانون و توقیف بار مبلغ ۲۰۰ دلار به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران وظیفه شناس پلیس از دریافت مبلغ پیشنهادی امتناع کردند، بیان داشت: ماموران در کمال صحت و درستی وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و راننده خودرو را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد