تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 9:17
کد خبر : 54695

اجرای طرح جمع آوری کالاها و برندهای محرز قاچاق در استان البرز

اجرای طرح جمع آوری کالاها و برندهای محرز قاچاق در استان البرز

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس از البرز از اجرای طرح جمع آوری کالاها و برندهای محرز قاچاق در استان تهران خبر داد و گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری این طرح در هشت استان دیگر از جمله البرز اجرا می شود. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس از البرز از اجرای طرح جمع آوری کالاها و برندهای محرز قاچاق در استان تهران خبر داد و گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری این طرح در هشت استان دیگر از جمله البرز اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز عنوان کرد: براساس بخشنامه مربوطه، برخی وارد کنندگان پوشاک و برند های خارجی از شهریور ماه سال ۹۵ ملزم به دریافت گواهی فعالیت نمایندگی شرکت های خارجی از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده اند.

وی اظهار کرد: از اسفند ماه ۹۵ نیز هرگونه ثبت سفارش این برندها مشروط به داشتن گواهی فعالیت نمایندگی انجام می شد و از خرداد ماه ۹۶ نیز ترخیص این گونه پوشاک های برند منوط به اخذ و نصب شناسنامه است.

مختاری با اشاره به اتمام مهلت قانونی در این زمینه و با بیان اینکه اکنون این گونه برندها مشمول کالای قاچاق هستند، خاطرنشان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، حدود ۳۰ واحد تجاری در زمینه کالای محرز قاچاق در استان البرز شناسایی شده اند که باید کالای ایرانی را جایگزین اجناس خارجی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد