تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 13:17
کد خبر : 54290

حدود ۴۰۰ هزار نخ سیگار از بار دستمال کاغذی کشف شد

حدود ۴۰۰ هزار نخ سیگار از بار دستمال کاغذی کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون ایسوزو که از شهرستان بناب به سمت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون ایسوزو که از شهرستان بناب به سمت همدان در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند که کامیون یاد شده در پوشش دستمال کاغذی اقدام به جاسازی کالای قاچاق کرده است.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: این خودرو به همراه ۲ متهم به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شد و پس از بررسی سیگار خارجی قاچاق از قسمت یخچال خودرو کشف شد.
سردار کامرانی صالح گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل شده و این پرونده در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

** کشف سیگار قاچاق در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در این شهرستان اقدام به نگهداری و فروش سیگارهای خارجی قاچاق در مغازه خود می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی محل یاد شده در بازرسی از این واحد صنفی، ۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی قاچاق کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
وی با بیان اینکه یکی از لازمه های رونق تولید در کشور مبارزه جدی و مستمر با قاچاق کالا و حمایت از کالای داخلی است از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

** دستگیری سارق زیورآلات در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: پس از سرقت طلا و جواهر و زیور آلات از منزلی در این شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ محمد معصومی افزود: با تشکیل تیمی ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پایش اطلاعاتی، کارآگاهان اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع سرقت کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان آگاهی در جریان رسیدگی به این پرونده از وجود فردی ۲۲ ساله دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت منزل مطلع شده و این مظنون را برای بازجویی و تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت کردند.
سرهنگ معصومی بیان کرد: نامبرده مورد بازجویی فنی و تخصصی قرار گرفت و به بزه انتسابی اعتراف و تحویل مرجع قضایی شد.

** کشف لاستیک در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل محورهای منتهی به این شهرستان یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.
سرهنگ پاسدار داود علی بخشی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۵۰ حلقه لاستیک کامیون قاچاق به ارزش تقریبی۲ میلیارد ریال کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
وی اضافه کرد: در ماموریتی دیگر، کارکنان اداره اماکن در گشت مشترک با اداره صنعت و معدن و تجارت، یک باب مغازه را بازرسی کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، ۳۰ هزار و ۴۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال کشف شد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد