تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 12:55
کد خبر : 54245

کشف انواع کالای قاچاق در مرز دوغارون سه برابر افزایش یافته است

کشف انواع کالای قاچاق در مرز دوغارون سه برابر افزایش یافته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از مشهد، سرهنگ کاظم صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا ارزش کالاهای کشف شده را ده میلیارد تومان برآورد کرد. وی افزود: سال گذشته نزدیک به ۶۶ تن انواع کالا در قالب پنج هزار عدد در ایست و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از مشهد، سرهنگ کاظم صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا ارزش کالاهای کشف شده را ده میلیارد تومان برآورد کرد.

وی افزود: سال گذشته نزدیک به ۶۶ تن انواع کالا در قالب پنج هزار عدد در ایست و بازرسی‌های مرز دوغارون کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: در این ارتباط هفت هزار و سه متهم ایرانی و تبعه افغانستان دستگیر شد که ۶ هزار و ۸۹۹ نفر از آن‌‌ها مرد بودند.

سرهنگ صمدی با اشاره به ورود و خروج مسافران ایرانی از طریق مرز دوغارون در سال ۹۷ گفت: در این مدت ۳۷ هزار و ۱۶۶ نفر به صورت قانونی از طریق این معبر رسمی وارد کشور شدند و ۴۰ هزار و ۹۷۲ نفر خارج گردیدند.

وی ورود مسافر خارجی از مرز دوغارن به خاک کشور را طی پارسال ۵۹۱ هزار و ۹۴۴ نفر اعلام و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال ماقبل ۴۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. در همین مدت ۴۹۸ هزار و ۳۱۳ نفر مسافر خارجی از گذرگاه دوغارون خارج شدند که ۳۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده هنگ مرزی تایباد مطرح کرد: در مدت ذکر شده ۴۵۹ هزار و ۵۱۶ تبعه افغانستان از ایران طرد شدند که نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل ۱۵۶ درصد افزایش داشته است.

سال گذشته مرزبانان این فرماندهی با رصد شبانه‌روزی در نقطه صفر مرزی توانستند بیش از یک تن و ۶۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد