تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فروردین 1398 - 13:09
کد خبر : 54073

سازمان استاندارد نقش هدایتگری واحدهای تولیدی را به عهده دارد

سازمان استاندارد نقش هدایتگری واحدهای تولیدی را به عهده دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان؛ در این دیدار آیت الله فلاحتی نماینده معظم ولی فقیه در استان وامام جمعه رشت با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای خدمت مسئولان نظام به مردم، اظهار کرد: استفاده از صاحب نظران و کارشناسان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان؛ در این دیدار آیت الله فلاحتی نماینده معظم ولی فقیه در استان وامام جمعه رشت با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای خدمت مسئولان نظام به مردم، اظهار کرد: استفاده از صاحب نظران و کارشناسان دلسوز باید از برنامه های مسئولان باشد زیرا بهره بردن از نظر کارشناسان رمز موفقیت مدیران است.

امام جمعه رشت با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۸، اظهار کرد: حوادث ناشی از مشکلات اقتصادی کشور موجب افزایش تقاضای ۳۰ درصدی کالای ایرانی توسط مردم شده و اکنون بهترین زمان برای ارتقای کمی و کیفی محصولات داخلی است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه بستر ایجاد شده در کشور اقبال مردم به کالای ایرانی را رونق داده است، خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد به عنوان دستگاه مچ گیر نیست بلکه نقش هدایتگری واحدهای تولیدی به منظور ارتقای تولید را به عهده دارد.

وی همچنین بر تشویق استفاده از کالای ایران در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: هر فردی که کالای داخلی را خریداری می کند سبب عزت ایرانی ها است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال رونق تولید است، اظهار کرد: نامگذاری سال رونق تولید برگرفته از هنجار گرایش مردم به کالای ایرانی و کاهش واردات است.

ایشان به وجود کاستی هایی در سال حمایت از کالای ایرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات مربوط به عوامل خارجی بود و بخشی دیگر مربوط به عوامل داخلی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نامگذاری سال رونق تولید به طور فنی توسط مقام معظم رهبری انجام شده است، خاطرنشان کرد: مشاهده افق ها بسیار مهم است و فردی که افق را می بیند با سرعت و دقت حرکت می کند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد