تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 7:44
کد خبر : 53929

توقیف محموله قاچاق میلیاردی در زنجان/ سارقان طلای کودکان در ابهر به دام پلیس افتادند

توقیف محموله قاچاق میلیاردی در زنجان/ سارقان طلای کودکان در ابهر به دام پلیس افتادند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پلیس آگاهی شهرستان ابهر از سرقت و کش روزنی طلاهای کودکان و زنان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی تصریح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پلیس آگاهی شهرستان ابهر از سرقت و کش روزنی طلاهای کودکان و زنان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با این اطلاع ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز که در بررسی های صورت گرفته ۳ سارق که اقدام به سرقت طلاهای زنان وکودکان در منزل و معابر میکردند را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از دستگیری متهمان اموال مسروقه کشف و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند .

سردار جهانبخش گفت: پلیس درباره مراقبت از اموال بویژه کودکان به منظور پیشگیری از سرقت طلای آنان هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه داده و انتظار دارد خانواده ها نیز نسبت به این موضوع هوشیاری و توجه بیشتری داشته باشند.

وی توصیه کرد: کودکان خود را برای بازی در کوچه و خیابان تنها رها نکنند و حتی در پارک ها و فضاهای تفریحی نیز مراقب فرزندان خود باشند تا فرصت سوء استفاده برای افراد معتاد و سارقان خیابانی فراهم نشود .

کشف محموله  قاچاق میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

وی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا  ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را در اتوبان زنجان – قزوین شناسایی کنند.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این اتوبوس در بازرسی از انواع بیش از یک تن گردو  و هزارو ۱۴۸ ثوب انواع البسه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ، گفت :متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی عنوان کرد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

محموله قاچاق کالا به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان خرمدره در حین کنترل خودرو های عبوری در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند در یک عملیات یک دستگاه  کامیون و سواری پژو ۴۰۵ را در اتوبان "زنجان – قزوین" شناسایی کنند.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پس از شناسایی ، خودروها را متوقف و در بازرسی از آن ها بیش از ۱۳ هزار انواع داروی غیر مجاز و ۶۳ حلقه لاستیک قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده، بیش از یک میلیارد  و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده  است، گفت: ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد