تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فروردین 1398 - 8:05
کد خبر : 53788

کشف کالای قاچاق از انباری در دلیجان

کشف کالای قاچاق از انباری در دلیجان

علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  مأموران اداره پلیس اماکن عمومی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از فعالیت فردی درزمینهٔ نگهداری و احتکار کالای قاچاق در انباری در سطح این شهرستان مطلع شدند. وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام روز گذشته مأموران به

علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  مأموران اداره پلیس اماکن عمومی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از فعالیت فردی درزمینهٔ نگهداری و احتکار کالای قاچاق در انباری در سطح این شهرستان مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام روز گذشته مأموران به انبار موردنظر اعزام و موفق به کشف ۱۳۱ پالت فویل به وزن ۶۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم و تی شو وارداتی قاچاق به تعداد ۲۷۰ رول در بازرسی از آن شدند. 
این مقام انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف‌شده اظهار داشت: در ادامه تحقیقات مأموران دریافتند که مالک این انبار فاقد مدارک گمرکی مبنی بر نگهداری قانونی کالاهای کشف‌شده است.
هاشمی با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال رونق تولید افزود: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از  تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد