تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 - 15:10
کد خبر : 53561

مبارزه با قاچاق کالا و سوخت و برهم‌زنندگان امنیت اقتصادی، اولویت ناجا است

مبارزه با قاچاق کالا و سوخت و برهم‌زنندگان امنیت اقتصادی، اولویت ناجا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان قزوین اظهار کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور است و تقدیم بیش از ۱۴ هزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان قزوین اظهار کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور است و تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید امنیت، گویای این امراست.

وی با بیان اینکه با افتخار آماده صیانت از امنیت ملت هستیم، افزود: نیروی انتظامی به طور میانگین در سال ۷۰ شهید را تقدیم راه امنیت ملت ایران می‌کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه پلیس خود را مسؤول امنیت این مردم می‌داند، تأکید کرد: باید در جایگاهی قرار بگیریم که پلیس به پناهگاهی برای مردم تبدیل شود و دیدن او برای مردم آرامش‌بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی پلیسی است که پاسداری از ارزش‌های اسلامی، امنیت و آرامش جامعه را تکلیف خود بداند، عنوان کرد: توسعه بدون امنیت ممکن نیست و نیروی انتظامی این مهم را درک کرده است.

جانشین فرماندهی ناجا تصریح کرد: تمام تلاش ناجا و مسیر حرکت این سازمان، بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا است و بر همین اساس نیز با تدوین نظام‌نامه‌ای توانستیم مسیر رو به جلو را طی کنیم.

وی با بیان اینکه ناجا ۱۰ اولویت کاری مهم برای خود ترسیم کرده است، اضافه کرد: کاهش سوانح جاده‌ای ، کاهش سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با فضاسازی مجازی، مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، توسعه خدمات فراگیر به مردم و تسهیل در امور با کمترین زمان و هوشمند سازی پلیس از دیگر اولویت‌های پلیس است.

سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر میزان سوانح جاده‌ای به ۱۶ هزار نفر در سال رسیده و امیدواریم بتوانیم این میزان را به ۶ هزار نفر در سال برسانیم.

وی از افزایش سرقت‌های خرد در جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: با کاهش سرقت سطح امنیت در جامعه نیز ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت

جانشین ناجا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس تلاش برای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت است و معتقدیم یکی از رسالتهای اصلی پلیس در راه ایجاد امنیت در راه توسعه پایدار، مبارزه با همین مفاسد اقتصادی است که می تواند امنیت اقتصادی جامعه را نیز بر هم بزند.

وی افزود: پلیس در تلاش است تا در کنار افزایش امکانات هوشمند و تجهیزات به‌روز، آموزش، مهارت بخشی و حرفه‌ای گرایی نیروها را نیز در دستور کار خود قرار دهد .

سلیمانی در پایان یادآور شد: امروز پلیس با احساس مسؤولیت در قبال مردم تلاش میکند تا در همه صحنه‌ها در کنار مردم باشد تا جایی که نیروهای این سازمان بیش از دو سوم سال را در آماده‌باش کامل هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات ۴۳ ماهه سردار محمودی فرمانده انتظامی استان تقدیر و سرهنگ مهدی حاجیان که پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی استان بود، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین معرفی شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد