تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 11:36
کد خبر : 53490

برگزاری بیش از ۲۲۰۰ گشت مشترک مبارزه با قاچاق در کردستان

برگزاری بیش از ۲۲۰۰ گشت مشترک مبارزه با قاچاق در کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد سردارزاده ظهر امروز در نشست خبری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان و روسای کارگروه‌های تخصصی با اصحاب رسانه در سنندج با بیان اینکه در سطح عرضه، اقدامات مناسبی در خصوص

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد سردارزاده ظهر امروز در نشست خبری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان و روسای کارگروه‌های تخصصی با اصحاب رسانه در سنندج با بیان اینکه در سطح عرضه، اقدامات مناسبی در خصوص مقابله و مبارزه با قاچاق کالا در استان انجام شده است، اظهار کرد: در سال‌جاری ۷ جلسه حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق کالا و ۶ جلسه کارگروه مبارزه با کالاهای دخانی در استان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس رسالت و وظایفی که داریم در سطح عرضه به عنوان دستگاه حاکمیتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی امسال ۶ هزار و ۷۴۳ مورد گشت مستقل برگزار شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تشکیل ۴۳۱ فقره پرونده تخلف مربوط به قاچاق کالا در این راستا خبر داد و گفت: ارزش ریالی این میزان پرونده یک میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال بوده است.

به گفته وی، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم الکتریکی، داروهای گیاهی، لوازم‌التحریر، کود شیمیایی و آرد یارانه‌ای بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در سطح عرضه طی ۱۱ ماهه امسال در استان بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۲۱۸ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های متولی این حوزه از جمله دانشگاه علوم پزشکی، جهادکشاورزی، استاندارد و غیره گفت:  ۶۷۹ فقره پرونده به ارزش ریالی یک‌میلیارد و ۴۸۴ میلیون در قالب انجام این تعداد گشت مشترک تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

سردارزاده عنوان کرد: همزمان به عنوان دستگاه کاشف و دستگاه ناظر در این بازه زمانی ۱۷۳ فقره کالای مکشوفه شامل تشخیص را ارزش‌گذاری کرده‌ایم.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های توجهی برای اصناف و بازاریان با هدف جلوگیری از خرید و فروش و نگهداری کالاهای قاچاق برگزار شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان خاطرنشان کرد: ۴ هزار ۴۷۶ واحد انبار شناسایی و ثبت در سامانه شده است که هدف از این کار تامین به موقع کالای اساسی مصرف کنندگان، شناخت میزان موجود کالا در استان و جلوگیری از احتکار و دپوی کالا و در نهایت برخورد با محتکرین بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد