تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 4:23
کد خبر : 53430

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در همدان/ کشف ۳۱ انبار کالای قاچاق

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در همدان/ کشف ۳۱ انبار کالای قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری اصحاب رسانه در کمک به تأمین امنیت استان و اطلاع‌رسانی درست و دقیق، اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری اصحاب رسانه در کمک به تأمین امنیت استان و اطلاع‌رسانی درست و دقیق، اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های برتر در حوزه ضریب بالای امنیتی است.

وی افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ مورد عملیات انتظامی در بخش‌های مختلف استان داشته‌ایم که یک رشد ۲۰ درصدی در تماس مردمی با مجموعه ناجا را نیز داشته‌ایم  که بیش از ۵۰ درصد در حوزه ارشاد و راهنمایی و ۴۵ درصد در حوزه عملیاتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۵ هزار شبگرد در سطح استان ساماندهی شده‌اند و تا به امروز همکاری خوبی برای تأمین امنیت بیشتر در سطح استان انجام داده‌اند.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص  مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده که ۷۰ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۱۹ هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده خرد مواد دستگیر شده‌اند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه ۱۳ درصد کشفیات کالای قاچاق افزایش یافته، گفت: ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۸۸ میلیارد تومان برآورد شد و ۴ هزار نفر دستگیر شده‌اند و در این راستا ۳۱ انبار کالای قاچاق کشف شده است.

وی افزود: وقتی این کالاها بررسی شده دیدیم که برخی فاقد مدارک بوده که به عنوان کالای احتکار شده به نهادهای ذی‌ربط برای توزیع داده شد.

فرمانده انتظامی همدان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶ هزار رأس احشام قاچاق در سطح استان داشته‌ایم که اخیرا نیز یک باند سرقت مسلحانه در نهاوند قصد سرقت دام‌های تعدادی از روستاهای نهاوند را داشتند که با تعقیب و گریز پلیس، سه نفر دستگیر و یک نفر جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص ترددها در محورهای مواصلاتی استان، کاهش ۱۶ درصدی تصادفات را داشته‌ایم و این روند باید ادامه داشته باشد.

کامرانی‌صالح در بخش دیگری از سخنانش به اتفاقات ناگوار در چهارشنبه پایان سال اشاره و خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته تعداد آسیب‌دیدگان و مجروحان کاهش یافته که البته با آگاه کردن مردم و فرهنگ‌سازی باید این آمار به صفر برسد.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده که البته بخشی از آن‌ها دست‌ساز بودند، گفت: چند روز گذشته در منزلی واقع در شهرک مدنی بر اثر انفجار مواد محترقه یک نوجوان به شدت آسیب دید.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به طرح نوروزی در استان بیان کرد: ۳۰ ایستگاه انتظامی و راهور در سطح استان فعال شده است که ۵ هزار نیرو درحوزه ترافیکی فعالند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۴ جلسه ملاقات مردمی در دفتر ۱۹۷ و ملاقات چهره به چهره با ۲ هزار نفر طی امسال برگزار شده که بیش از ۲۰ هزار تماس مردمی نیز با سامانه ۱۹۷ ثبت شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد