تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 9:37
کد خبر : 53391

۱۴ هزار تن امسال در عملیات پلیسی همدان دستگیر شدند

۱۴ هزار تن امسال در عملیات پلیسی همدان دستگیر شدند

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۷۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در این استان منهدم شده است.وی اضافه کرد: در این مدت حدود ۶ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در همدان کشف و ضبط شده و علاوه بر این ۱۳۰ دستگاه خودرو و ۳۸ موتورسیکلت متعلق

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۷۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در این استان منهدم شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت حدود ۶ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در همدان کشف و ضبط شده و علاوه بر این ۱۳۰ دستگاه خودرو و ۳۸ موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: امسال ۲ هزار و۵۰۰ عملیات توسط پلیس های تخصصی در حوزه های مختلف اجرا شده است.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: ۹۴۰ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی برقرار شده که ۴۵ درصد آنها عملیاتی و مابقی برای دریافت مشاوره بوده است.
وی بیان کرد: میزان تماس با فوریت های پلیسی در سال جاری با رشد ۲۰ درصدی مواجه بوده که نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یکی از اولویت های پیشگیرانه برای کاهش جرایم استفاده از ظرفیت نگهبان محله، سرایدارها و شبگردها است و در این راستا پنج هزار نگهبان آموزش و ساماندهی شدند.

** دستگیری چهارهزار قاچاقچی
سردار کامرانی صالح بیان کرد: اولویت ماموریتی پلیس علاوه بر مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، کاهش سوانح جاده ای و مبارزه با عرضه کالای قاچاق است.
وی ادامه داد: یک هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال جاری کشف شده که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: چهارهزار تن به علت حمل کالای قاچاق دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
سردار کامرانی صالح گفت: با توجه به برخورد جدی پلیس با محتکران کالا، ۳۱ انبار شناسایی و مراحل قانونی برای ضبط کالا و برخورد با متخلفان انجام شد.
وی اضافه کرد: ۲۶ هزار راس احشام بدون مجوز امسال توقیف شدند و برخی از آنها تحویل دامپزشکی و تعدادی نیز تحویل اموال تملیکی شدند.

** کاهش ۷۰ نفری جانباختگان سوانح رانندگی
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با وجود افزایش شمار تردد خودروها از جاده های این استان اما شاهد کاهش متوفیان سوانح درون و برون شهری به تعداد ۷۰ تن هستیم.
سردار کامرانی صالح افزود: متوفیان سوانح رانندگی در سال جاری ۱۶ درصد کاهش داشته است که بخشی از این توفیق مرهون اطلاع رسانی صحیح و به موقع رسانه ها است.
وی گفت: در آستانه نوروز یکی از اولویت های پلیس راه و راهور تعامل مطلوب با مسافران نوروزی برای داشتن سفری ایمن است.

** برخورد با مخلان امنیت در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: شمار آسیب دیدگان چهارشنبه پایان سال در ۲ سال گذشته روند کاهشی داشته است با این وجود از شهروندان به ویژه والدین انتظار است با نظارت دقیق به عملکرد فرزندان خود، پلیس را یاری دهند.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: پلیس محدودیت های ترافیکی در چهارشنبه پایان سال در بلوار ارم و بعثت ایجاد کرده و از تردد خودروها جلوگیری می کند.
وی اضافه کرد: عوامل انتظامی در نقاطی هم که احتمال بروز حوادث زیاد است حضور می یابند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: پلیس افرادی را که اقدام به ایجاد مزاحمت و آسیب زدن به اموال دیگران می کنند دستگیر و با هماهنگی قضایی تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می کند.
سردار کامرانی صالح از برخورد جدی با مخلان نظم و انضباط و هنجار شکنان خبرداد و گفت: ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه امسال کشف شده که بخشی از آنها دست ساز بوده است.

** طرح نوروزی پلیس آغاز شده است
وی گفت: طرح نوروزی پلیس راه و راهور با فعال شدن ۵۰۰ تیم و پاس پیاده به ویژه در جاده های ارتباطی آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: علاوه بر این، ۱۵ ایستگاه راهور به مسافران خدمات رسانی می کنند و قرارگاه امام علی(ع) در ستاد فرماندهی انتظامی همدان فعال شده است.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: ۳۰ ایستگاه انتظامی برای راهنمایی و ارایه مشاوره در حوزه های مختلف از جمله ترافیکی مجهز شدند.
وی اظهار داشت: جرایم خشن ۱۳ درصد در سالجاری کاهش داشته است اما در مقابل شاهد افزایش حدود ۲۵ درصدی جرائم خرد هستیم.
فرمانده انتظامی همدان اضافه کرد: بسیاری از افراد به علت قرار گرفتن در تنگناهای اقتصادی مرتکب جرم می شوند و مشکلات معیشتی با بروز جرائم رابطه دوسویه دارد.
سردار کامرانی صالح افزود: مهمترین عامل بروز جرایم خرد مسائل معیشتی نیست چرا که ۶۰ درصد سرقت خرد توسط معتادان صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: کاهش گرانی و مهار تورم جزو مطالبات به حق مردم جامعه است اما معاندان با سو استفاده از این فضا و با کلید واژه «گرانی» دنبال ضربه زدن به نظام بودند که موفق نشدند.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد