تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 9:07
کد خبر : 53385

روزهای پرحادثه در چهارمحال و بختیاری

روزهای پرحادثه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله تصادف، انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر، کشف کالای قاچاق، کشف مواد محترقه و … بودند که در ادامه مروری بر این حوادث

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله تصادف، انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر، کشف کالای قاچاق، کشف مواد محترقه و … بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

انهدام باند سوداگران مرگ

غلام‌عباس غلام‌زاده گفت: درعملیات ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری یک باند چهار نفره مواد مخدر در شهرستان فارسان منهدم و ۶۰ کیلوگرم تریاک، کشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال عمده تریاک و توزیع در شهر جونقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات دقیق دو دستگاه خودرو قاچاقچیان شناسایی و با اخذ دستور قضایی متوقف شدند و در بازرسی از این دو خودرو ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

دستگیری یک سوداگر مرگ

فضل‌الله برزویی گفت: در عملیات مأموران شهرستان شهرکرد یک خرده فروش دستگیرچهار کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قصد یک قاچاقچی برای انتقال و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهرکرد موضوع در دستور کار مأموران یگان امداد پلیس شهرکرد قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات دقیق و احراز صحت گزارش با کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از کیف دستی وی چهار کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک  کشف شد.

تصادف

برخورد سواری پیکان و وانت پیکان در محور لردگان به میلاس هفت مصدوم برجای گذاشت  که یک مصدوم در محل درمان شد و بقیه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

کشف کالای قاچاق

غلام‌عباس غلام‌زاده از توقیف دو دستگاه سواری سمند و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در محور لردگان به بروجن خبر داد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان دو دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها موفق شدند، ۸ هزار عدد فندک، ۲ هزار و ۶۴۰ عدد لوازم و تجهیزات موبایل، ۲ هزار و ۲۰۸ عدد ادکلن و اسپری خوشبو کننده، یک هزار و ۲۰۰ عدد ژیلت و ۶۰  کیلو گرم گردو قاچاق کشف و ۲ متهم را دستگیر کنند.

مأمور وظیفه شناس پلیس

کاظم کلیایی گفت: مأمور وظیفه شناس فرماندهی انتظامی بروجن پس از پیدا کردن چک ۴۵۰ میلیون ریالی آن را به صاحبش برگرداند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استوار حسن منصوری جمعی پاسگاه انتظامی دوراهان حین مأموریت یک فقره چک ۴۵۰ میلیون ریالی حامل را پیدا کرد و با پیگیری مستمر صاحب چک را شناسایی و در کمال امانت‌داری چک را با تنظیم صورت جلسه به وی تحویل داد.

کشف مواد محترقه

غلامعلی شکری گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان ۲ هزارو ۱۵۴ عدد مواد محترقه قاچاق ازدو واحد صنفی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ادامه داد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان در بازرسی از دو واحد صنفی در شهر بروجن ۲ هزار و ۱۵۴ عدد مواد محترقه کشف کردند.

مجید ایمان‌پور گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان یک هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق از یک مغازه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بن ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این شهرستان سرکشی وبازدید از واحدهای صنفی شهر بن را به صورت محسوس ونامحسوس در دستور کار قرار دادند.

کشف چوب جنگلی قاچاق

صادق محمدی گفت: در عملیات مأموران این شهرستان دو تن چوب جنگلی قاچاق بلوط کشف و یک نفر، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کیار ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی چوب قاچاق درخت بلوط توسط یک قاچاقچی فراورده‌های جنگلی در شهر ناغان موضوع در دستور کار مأموران شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این انبار ۲ تن چوب قاچاق بلوط کشف و یک نفر دستگیر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد