تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 12:04
کد خبر : 53093

۵۰ هزار راس گوسفند برای تنظیم بازار گوشت از بندر چابهار وارد کشور می‌شود

۵۰ هزار راس گوسفند برای تنظیم بازار گوشت از بندر چابهار وارد کشور می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد محبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۲۷۸ لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی در

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد محبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۲۷۸ لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی در مرزهای استان کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان ادامه داد: با بررسی های انجام شده نیاز روزانه سیستان و بلوچستان به نفت حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ لیتر برآورد شده اما این در حالی است که روزانه حدود هفت و نیم تا ۸ میلیون لیتر سوخت از مرزهای سیستان و بلوچستان قاچاق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۵درصد فراورده های سوختی که از مرزهای سیستان و بلوچستان قاچاق می‌شود مربوط به این استان نیست گفت: با بالا رفتن میزان قاچاق در ماه های اخیر وزارت نفت سامانه کنترل انبار بارنامه نفت را در ۴ گلوگاه ورودی استان شامل کوله سنگی، مسجد ابوالفضل، بیردف و نصرت آباد مستقر کرده تا با استفاده از این سامانه اصالت بارنامه های نفتکش قابل تشخیص باشند.

وی عنوان کرد: تاکنون برای مقابله با قاچاق سوخت بیش از ۳۵ مرکز دپوی سوخت در زاهدان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند چرا که نتیجه فعالیت قاچاق سوخت در مراکز دپو در زاهدان سبب طولانی شدن صف های بنزین در سطح شهر شده بود.

در حال حاضر ۸۵ هزار خانوار مرزنشین در سیستان و بلوچستان ثبت سامانه مرزنشینان هستند که به گفته محبی برای جلوگیری از تخلفات تعاونی های مرزنشین در زمینه قاچاق سوخت،  سوخت این مرزنشینان از طریق مزایده به فروش میرسد و عواید حاصل از آن در کمترین زمان به حساب آنها واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از افراد که دارای ماشین های سنگین هستند برای استفاده از سهمیه سوخت با استفاده نکردن از خودرو تنها از طریق کارت سوخت آن اقدام به درآمدزایی می‌کنند گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد ماشین های سنگین در سیستان و بلوچستان او هستند که اگر این خودرو ها به چرخه واقعی وارد شوند قطعاً توسعه و اشتغال منطقه دچار تحول خواهد شد.

واردات ۹۰ هزار راس گوسفند زنده بزودی؛ آنقدر گوشت و مرغ عرضه می‌کنیم که ارزان شود   توزیع "گوشت گوسفندی" تنظیم‌بازاری در فروشگاه‌های شهروند ادامه دارد   قاچاق شبانه دام از کرمانشاه‌؛ وقتی نژاد برتر گوسفند ایرانی سر از کشورهای عربی در‌می‌آورد

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲هزار و ۷۲۵ رأس دام قاچاق در استان کشف شده است.

محبی گفت: در چند روز آینده ۵۰ هزار راس گوسفند از کشور رومانی و از طریق بندر شهید بهشتی چابهار برای تأمین نیاز سیستان و بلوچستان و همچنین تامین نیاز کشور وارد چرخه تنظیم بازار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد