تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 10:53
کد خبر : 52906

متهم قاچاق نفت سفید درشبستر به ۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

متهم قاچاق نفت سفید درشبستر به ۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

سیداحد یوزباشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان سوخت قاچاق برابر اطلاعات واصله از سوی پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شبستر از یک دستگاه تریلی کشنده کشف و ضبط شد.وی اظهار داشت: متهم این پرونده در اظهارات خود اعلام کرده که نوع سوخت گازوئیل بوده و

سیداحد یوزباشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان سوخت قاچاق برابر اطلاعات واصله از سوی پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شبستر از یک دستگاه تریلی کشنده کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: متهم این پرونده در اظهارات خود اعلام کرده که نوع سوخت گازوئیل بوده و برای روشن شدن موضوع از کالای مکشوفه نمونه برداری و با انجام آزمایش از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان، سوخت مکشوفه نفت سفید اعلام شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: ارزش ریالی هر لیتر از این محموله ۵۲ هزار ریال و ارزش جمع محموله یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال است.
یوزباشی ادامه داد: متهم به دلیل مباشرت در خرید و فروش، حمل و نقل و جابجایی نفت سفید خارج از ضوابط تعیینی دولت و نداشتن هیچ گونه مجوزی برای فعالیت، قاچاق کالای فوق محرز و مسلم شده است.
وی گفت: علاوه بر ضبط ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید متهم به پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال جریمه به میزان ۲ برابر ارزش کالای قاچاق در حق صندوق دولت محکوم شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۷۹۳ پرونده قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و یک هزار و ۸۱۳ پرونده مختومه شده است.
۸۰۲۳/۳۰۷۱
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد