تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 9:48
کد خبر : 52794

۲۵ کالای اساسی به صورت ارز ترجیحی برای شهروندان ایرانی اختصاص می‌یابد

۲۵ کالای اساسی به صورت ارز ترجیحی برای شهروندان ایرانی اختصاص می‌یابد

شهروز برزگر کلشانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: در جلسه روز آخر کمیسیون تلفیق برنامه‌و‌بودجه ۹۸ مصوبه‌ای تحت عنوان اختصاص ۱۴ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی به تصویب این کمیسیون رسید. وی ادامه داد: ۲۵ کالای اساسی آشپزخانه شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، شکر و دیگر کالاها به

شهروز برزگر کلشانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: در جلسه روز آخر کمیسیون تلفیق برنامه‌و‌بودجه ۹۸ مصوبه‌ای تحت عنوان اختصاص ۱۴ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی به تصویب این کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: ۲۵ کالای اساسی آشپزخانه شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، شکر و دیگر کالاها به صورت ارز ترجیحی برای شهروندان ایرانی در سال ۹۸ در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: ارز ترجیهی که چهار هزار و ۲۰۰ تومان بوده  در ارز نیمایی ۵۶ هزار میلیارد تومان شده و در ارز آزاد این رقم به ۱۰۰هزار میلیارد دلار می رسد.

وی گفت: براساس محاسباتی که انجام گرفته ماهانه برای هر شهروند ایرانی یک میلیارد ریال به صورت کالابرگ، کوپن یا نقدی اختصاص می یابد.

برزگر بیان کرد: این رقم شامل تجهیزات پزشکی، دارویی، نهاده های دامی و کالاهای اساسی در سال ۹۸ برای شهروندان بوده که آنها طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی از آن بهره مند خواهند شد.

انتهای‌پیام‌/۱۰۸۳/ن
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد