تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 - 6:10
کد خبر : 52368

کنترل مرزها قاچاق کالا را به شدت کاهش داده است

کنترل مرزها قاچاق کالا را به شدت کاهش داده است

فرماندار شهرستان سلماس گفت: بر اثر اجرای طرح های کنترل مرزی و مراقبت های شبانه روز از مرزها و مبادی ورود و خروج غیر قانونی، حجم قاچاق کالا در این شهرستان به شدت کاهش یافته است. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی،

فرماندار شهرستان سلماس گفت: بر اثر اجرای طرح های کنترل مرزی و مراقبت های شبانه روز از مرزها و مبادی ورود و خروج غیر قانونی، حجم قاچاق کالا در این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از بحث هایی است که مسوولین دستگاه های ذیربط در سطح استان و شهرستان با جدیت دنبال می کنند و تا کنون نتایج خوب و قابل قبولی نیز داشته است.

وی اضافه کرد: قاچاق کالا یکی پدیده هایی است که علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد ملی، موجب ضرر زیان تولیدات داخلی شده و از این طریق اشتغال کشور نیز آسیب می بیند.

فرماندار شهرستان سلماس با اشاره به اینکه قاچاق آسیب های اجتماعی متعددی نیز به دنبال دارد، تصریح کرد: در مقابل خروج کالا های ارزشمندی چون سوخت، دارو ، ارز ، کالا های ضد فرهنگی و بدون کیفیت خارجی وارد می شود که آثار و زیان های اجتماعی آن به مراتب بیشتر از آسیب های اقتصادی است.

اصغری یاد آور شد: در مبارزه با این پدیده شوم، نیروهای انتظامی کاملا هوشیار بوده و با حساسیت مبادی مرزی را زیر نظر گرفته اند و دستگاه قضایی نیز تا کنون در برخورد با قاچاقچیان خوب عمل کرده است.

انتهای پیام انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد