تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 12:12
کد خبر : 52136

مبارزه با قاچاق مستلزم هماهنگی دستگاه های اجرایی است

مبارزه با قاچاق مستلزم هماهنگی دستگاه های اجرایی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حمیدرضا منصوری روز شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات ستاد نظارت گمرکات خوزستان اظهار داشت : هماهنگی دستگاه های اجرایی ، برطرف کردن تفاوت های نگرش و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حمیدرضا منصوری روز شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات ستاد نظارت گمرکات خوزستان اظهار داشت : هماهنگی دستگاه های اجرایی ، برطرف کردن تفاوت های نگرش و برداشت ها از قانون و همچنین بخشنامه های صادره از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است.
وی افزود: هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی، نهادهای رسیدگی کننده، کاشف و ضابطین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دیگر اهداف این جشنواره است .
منصوری تصریح کرد : برگزاری این همایش ها موجب ارتقای سطح کیفیت آرای صادره بوده و در رسیدگی هرچه بهتر و سریعتر به پرونده ها و استفاده از قوانین و دستورالعمل های مرتبط مؤثر است.
وی بیان کرد: سرعت و دقت در رسیدگی، صحت و متقن بودن آرا نیز یکی از اهداف اصلی این آموزش ها به شمار می رود.
مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: این همایش آموزشی تاکنون در ۱۱ استان از جمله سمنان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، هرمزگان و بوشهر برگزار شده و برای سایر استان ها نیز در سال آینده برگزار می شود.
همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز روز شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات ستاد نظارت گمرکات خوزستان برگزار شد.
در این همایش عبدالمجید اجتهادی مدیرکل پیشگیری و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و خدمات سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا منصوری مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی، رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، علی قبادی معاون امور گمرکی، ستاد نظارت گمرکات خوزستان، سید رضا حسام مدیر اموال تملیکی خوزستان و دیگر اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق خوزستان حضور داشتند .
۷۱۵۲/۶۰۰۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد