تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 7:39
کد خبر : 52083

ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در یکی از هتل‌های کرمانشاه

ترویج بی‌حجابی و بدحجابی  در یکی از هتل‌های  کرمانشاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس که طی سالهای اخیر در کشور رواج بیشتری پیدا کرده، ظاهرا به یکی از راه‌های نفوذ فرهنگی دشمن تبدیل شده است. فشن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس که طی سالهای اخیر در کشور رواج بیشتری پیدا کرده، ظاهرا به یکی از راه‌های نفوذ فرهنگی دشمن تبدیل شده است.

فشن شوهایی که در سایه کم توجهی یا بی‌توجهی مدیریت فرهنگی نیمه‌ تعطیل به فرهنگ عفاف و حجاب به مکانی برای ترویج ابتذال و بدحجابی تبدیل شده است.

اخیرا در یکی از هتل‌های شهر کرمانشاه نمایشگاه تخصصی مد و لباس و برند برپا شده که برگزارکنندگان و حاضرین آن با بی‌اعتنایی به عرف جامعه اسلامی و چارچوب های شرع مقدس در زمینه حجاب و پوشش اقدام به نمایش محصولات و خدمات خود کرده اند.

ا

وضعیت این نمایشگاه به حدی نامناسب بود که از ورود بانوان محجبه هم ممانعت می شد؛ قاعدتا نباید مسئولان دستگاه‌های نظارتی از کنار این رفتار ناپسند و مذموم با بانوان محجبه که به خاطر حجابشان از یک مکان عمومی محروم شدند به سادگی بگذرند چرا که این نمایشگاه که با پوشش مد و لباس برگزار شده با این حرکت یک هشدار برای مقابله با حجاب بود!

ترویج بدحجابی، تبلیغ لباس های بدن نما، انواع و اقسام مدل موهای رنگارنگ و خارج از روسری توسط اکثر غرفه داران غیربومی در این نمایشگاه مشاهده می‌شد؛ یقینا برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها راهی غیرمحسوس برای تبدیل بدحجابی و بدپوششی به الگوی رایج در جامعه است که باید مسئولان نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند.

ا

تیپ های زننده و لباس های نامناسب برخی فروشندگان زن بزک کرده با بدترین سر و وضع تعجب و تاسف بسیاری از مردم مومن شهر کرمانشاه را برانگیخته است.

این اتفاق نامبارک در حالی رخ داده که ظاهرا هیچ نظارتی بر آن صورت نمی‌گیرد و مدیریت فرهنگی نیمه‌ تعطیل استان با سهل انگاری و بی خیالی از آن گذشته و دستگاه‌های نظارتی هم سکوت را ترجیح داده‌اند.

ا

اینکه در استان کرمانشاه و قدمگاه شهدا به همین راحتی بی‌حجابی را در قالب نمایشگاه به خورد مردم می‌دهند قابل
تامل است و کوتاهی مسئولان و برگزارکنندگان آن جای سوال دارد.

به نظر می‌رسد مدیریت فرهنگی استان نیازمند یک تجدیدنظر جدی در مقوله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و باید تدابیر مناسبی را برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی که درشان مردم و فرهنگ اصیل و ریشه دار این خطه باشد، اتخاذ کنند.

ااا

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد