تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 11:17
کد خبر : 118043

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در بوشهر

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در بوشهر

جانشین مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۹ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و کالای قاچاق در آب های بوشهر خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، سرهنگ “منصور رضا عزیزی” در تشریح این خبر، گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی از آب های

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در بوشهر

جانشین مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۹ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و کالای قاچاق در آب های بوشهر خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، سرهنگ “منصور رضا عزیزی” در تشریح این خبر، گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی از آب های سرزمینی، مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر موفق شدند یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: از این شناور توقیفی انواع کالای قاچاق شامل ۱۴ دستگاه لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، دو هزار و ۵۰ عدد پودر پزشکی، ۲۱ عدد محلول پزشکی، ۳۱۸ عدد لوازم آشپزخانه ، ۴۴۸ دستگاه لوازم رایانه ای، ۴۰ عدد لوازم عکاسی، ۴۴ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۱۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که پس سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی و ذی صلاح شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد