تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 12:53
کد خبر : 51896

محموله میلیاردی گوشی تلفن همراه در فامنین توقیف شد

محموله میلیاردی گوشی تلفن همراه در فامنین توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، به منظور تحقق شعار ‘حمایت از کالای ایرانی’ موفق به کشف محموله گوشی تلفن همراه شدند.وی افزود: این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، به منظور تحقق شعار ‘حمایت از کالای ایرانی’ موفق به کشف محموله گوشی تلفن همراه شدند.
وی افزود: این محموله که در پوشش یک دستگاه خودروی سواری پیکان از شهرهای مرزی غرب کشور به سمت استان مرکزی در حال حرکت بوده با رصد اطلاعاتی و در یک اقدام ضربتی شناسایی و توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

** کشف بیش از ۲.۵ تن برنج قاچاق
فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی اجرای طرح های مبارزه با کالای قاچاق در جاده های ارتباطی این شهرستان ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو،۲ تن و ۶۵۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کنند.

** کشف بیش از ۶ هزارعدد موادمحترقه
فرمانده انتظامی بهار گفت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار موادمحترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در این طرح با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار، ۶ هزار و ۳۵۵ عدد انواع مواد محترقه کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی با یادآوری اینکه ۱۴ هزار و ۵۷۵ عدد انواع موادمحترقه یک هفته گذشته کشف و ضبط شده است بیان کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس بهار قرار دارد.
وی از خانواده ها خواست تا با آموزش و گوشزد کردن خطرات مواد محترقه از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنند.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد