تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 8:34
کد خبر : 51762

قاچاق یکی از معضلات امروز

قاچاق یکی از معضلات امروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صبح امروز نشست اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی برگزار شد. بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این نشست گفت:یکی از

قاچاق یکی از معضلات امروزبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صبح امروز نشست اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی برگزار شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این نشست گفت:یکی از معضلات امروز قاچاق، قاچاق دام است که برای جلوگیری از قاچاق دام دستورالعمل خرید، فروش، حمل و نگهداری دام به استناد ماده ۳ بدون مجوز ممنوع میباشد.
اکرمی در توضیح بند الف. این ماده گفت: مالکان یا مباشران حمل و نقل محموله‌های دام زنده از مبدا تمام استان‌های کشور به مقصد استان‌های گروه الف ، و بالعکس و همچنین جابجایی درون استان‌های گروه الف، موظفند در هنگام تردد نسبت به اخذ سند حمل بار (بارنامه برخط) از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و گواهی بهداشت حمل دام از سازمان پزشکی قانونی کشور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی از استان‌های پیشرو در امر قاچاق دام است افزود:هنوز اثر میزان وزن شاخص قاچاق بر قیمت گوشت تحلیل درستی ندارد و بعضی از کارشناسان تاثیر قاچاق دام را بر قمت گوشت کم و بعضی دیگر زیاد میدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار داشت:پدیده قاچاق دام یک مساله امنیتی نیست و یک پدیده‌ی اقتصادی است. علت آن نیز تفاوت قیمت بین کشورهاست که تمام کشور‌ها با این پدیده درگیر هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد