تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 4:15
کد خبر : 9209

مسئولانی که همراهی نکردند و پاشنه کفش خود را نکشیدند باید با آنها خداحافظی کرد

مسئولانی که همراهی نکردند و پاشنه کفش خود را نکشیدند باید با آنها خداحافظی کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ با حضور آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز، محمد رضا امیری فرماندار، علی راهوار معاون فرماندار و روسای ادارات این شهرستان جلسه شورای اداری در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ با حضور آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز، محمد رضا امیری فرماندار، علی راهوار معاون فرماندار و روسای ادارات این شهرستان جلسه شورای اداری در محل فرمانداری برگزار شد.

 

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در ابتدای این جلسه با اشاره به همایش بزرگ عفاف و حجاب گفت: کرامت انسان ها به تقوا است و زن و مرد ندارد ، ملاک برتری همه ما به درگاه الهی تقوا می باشد.

 

وی ادامه داد: خداوند برای خواهران ارزش قائل شده است، چرا که فرزندان صالح از دامن همین ها پرورش پیدا می کند.

امام جمعه نی ریز افزود: عفت هم برای مرد است هم برای زن، اگر فردی در مقابل هوس ایستادگی کند و تسلیم نشود عظمتش از شهید بالاتر است .

 

آیت الله فقیه تصریح کرد: مکتب اسلام با مکتب غرب فرق دارد و آن ها سعی دارند سبک غربی را برای ما الگو قرار دهند،ولی بدانید که در اسلام زن کرامات  جایگاه ویژه ای دارد .

وی با اشاره به اقدام حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان شدند:امام هم موافق نبودند و حاضر نشدند بین دانشجویان رشته پزشکی که مختلط بودند پرده کشیده شود .

حسن بنی اسدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نی ریز در ادامه جلسه در خصوص مقابله با بیابان زدایی و خشکسالی گفت: طی برنامه ۱۰ ساله ای و با کار کارشناسی به مقابله با این موضوع رفته ایم.

وی ادامه داد: با شناسایی عواما منع کننده رشد گیاه و پوشش گیاهی و همچنین با تعویض خاک موفق به اجرای این طرح در مناطقی از شهرستان که با هجوم ریزگردها مواجه بودیم تا حدودی مقابله کنیم.

بنی اسدی افزود: انتظار می رود با حمایت از این بخش بتوانیم به طور کامل این موضوع را در منطقه که یک موضوع حیاتی می باشد به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان شد: در طول اجرای این طرح با نهال کاری و آبیاری و حفاظت از عرصه در برابر دام ها، منطقه ای که محل ترانزیت ریزگردها بوده با پوشش گیاهی و… اصلاح شده است.

 

علی راهوار معاون فرماندار نی ریز در ادامه جلسه با اشاره به حقوق شهروندی و منشور شهروندی گفت: ادارات ابلاغات و مصوبات کارگروه حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند، کرامات انسانی مراجعه کنندگان و ارباب رجوع باید حفظ شود و همه آنها حق دریافت خدمات را بدون تبعیض دارند.

وی ادامه داد: در همین خصوص بازرسی هایی از طرف مسوولان شهرستانی و استانی صورت خواهد پذیرفت.

 

محمدرضا امیری فرماندار نی ریز به عنوان دیگر سخنران این جلسه ضمن خیر مقدم به حضور مسوولان علی الخصوص آیت الله فقیه نماینده خبرگان رهبری فارس در جلسه با اشاره به هفته پاسداشت خانواده و عفاف و حجاب گفت :  همه ما به عنوان مسلمان و کارگزاران نظام، نظامی که با خواست مردم بنا شده است، می بایست از با صیانت از حقوق شهروندی و خانواده این ایام را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: هر دستوری که در دین آمده است برای سعادت بشر است، در جوامع غربی نیز که اعتقادی به حجاب ندارند ولی به تحکیم خانواده و وقار خانواده توجه دارند.

امیری خاطر نشان شد: بانوان با حجاب را بیشتر مورد احترام و تکریم قرار دهید، در ارائه خدمات تفاوتی نباشد، ولی در تکریم فرد با حجاب اولویت قائل باشید .

وی با اشاره به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از اداره منابع طبیعی خاطر نشان شد : توجه به مسئله آب و خاک باید جدی تلقی شود و باید توجه داشت که حیات ما دچار خطرات جدی می باشد .

فرماندار نی ریز اظهار داشت: در دهه های اخیر بحث یک یا دو دولت قبل هم نیست، به کل به مسئله محیط زیست بی تفاوت بوده ایم واین موضوع باید به یک فرهنگ تبدیل شود .

وی در ادامه در خصوص برگزاری اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی عنوان داشت : ائمه جمعه تریبون نظام هستند، جایگاهی است برای طرح مسائل اجتماعی و سیاسی و تذکر به بخش های مختلف است .

امیری افزود: این جایگاه را حمایت و تقویت کنیم، تریبون نماز جمعه برای همه مردم، از جناحی شدن و سیاسی شدن این تریبون جلوگیری شود .

وی خاطر نشان شد: ادارات هم به امام جمعه گزارش دهند و هم مسائل و مشکلاتشون را در میان بگذارند .

محمد رضا امیری فرماندار نی ریز بیان کرد: قوه مجریه یکی از ارکان نظام است، همان طور که دفاع از ارکان دیگر نظام واجب است، از این رکن هم باید حمایت شود .

وی ادامه داد: نقد و تکثر دیدگاه ها باید وجود داشته باشد و در جهت شور و نشاط اجتماعی باید گام برداریم.

فرماندار نی ریز افزود: گ تا تشکیل کابینه و وزارت کشور تغییری در سطح استانداران و فرمانداران قابل پیش بینی نیست و تا آخرین لحظه ای که مسوولیت داریم براساس تکلیف خدمت خواهیم کرد .

وی ادامه داد: مدیران و وزرایی که همراهی نکردند و پاشنه کفش را نکشیدند باید با مسوولیت خود خداحافظی کنند ، بنده در سطح شهرستانی نیز متذکر می شوم.

 

شایان ذکر است: روسای ادارات تامین اجتماعی و بهزیستی نی ریز با ارائه عملکرد خود از اقدامات موثر و پیشرفت هایی در ارائه خدمات به مردم خاطر نشان شدند.

 

گفتنی است: در پایان جلسه از طرف فرمانداری شهرستان نی ریز به ریاست بانک مسکن و بانک صادرات در خصوص همکاری و همیاری در زمینه ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام /

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد