تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 13:22
کد خبر : 51293

لرستان|قاچاق دام و علوفه در کشور؛ روستائیان از این سرمایه عظیم صیانت کنند

لرستان|قاچاق دام و علوفه در کشور؛ روستائیان از این سرمایه عظیم صیانت کنند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار علی مؤیدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: حجم کاری که در روستاها انجام‌شده که در راستای پیشنهاد

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار علی مؤیدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: حجم کاری که در روستاها انجام‌شده که در راستای پیشنهاد دولت و عنایت خاص رهبری به روستاها بوده اطلاع‌رسانی نشده و روستاها مطلع از این توجه و عنایت خاص نیستند.

وی افزود: باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی انجام شود، امروز مشکلات زیادی  داریم ولی کارهای خوبی در بخش روستایی انجام‌شده است که عنایت خاص رهبری است و مدیران نیز زحمت می‌کشند ولی چرا روستائیان مطلع نباشند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور عنوان کرد: باید به‌عنوان کار ویژه فرهنگی اطلاع‌رسانی به روستائیان و مردم انجام شود؛ ۱۸ هزار میلیارد تومان برای این پروژه در سطح کشور قرار است هزینه شود که کار جدیدی است.

وی بیان کرد: این روزها در مورد بخش اقتصادی خیلی مشکل‌داریم و طبیعی است که با یک ابرقدرتی در مقابله می‌کنیم که ۴۰ سال درگیری داشته‌ایم و امروز راه‌های مختلفی را به کار گرفته و با آب، نان و جیب مردم می‌خواهد انقلاب را متوقف کند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خرم‌آباد: کشف قاچاق دام ۲۵ درصد افزایش داشته استافزایش چند برابری کشفیات قاچاق دام زنده در استان کرمانشاهنماینده مردم همدان: سکوت دستگاه‌های نظارتی و وزارتخانه‌ها در برابر قاچاق دام جایز نیست

سردار مؤیدی تصریح کرد: با تلاش کارگزاران نظام از این گردنه عبور می‌کنیم، بخشی از اهداف دشمن این است که سرمایه‌هایی که داریم در روستا ازجمله دام را به طرق مختلف به تاراج ببرد.

وی خاطرنشان کرد: به بحث دام در لرستان به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد باید توجه خاصی صورت گیرد، از سم عقرب، زالو، خاک و چوب تا سایر موارد امروز به طرق مختلف دشمن درصدد است که از دست روستائیان بگیرد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: باید به‌گونه‌ای روستائیان را مطلع کنیم که از فروش دام  حتی با دو برابر قیمت خودداری کنند چراکه می‌تواند ضربه به سرمایه ملت وارد کند.

وی اظهار داشت: فردا در دولت نیز جلسه اضطراری برای کالاهای اساسی و دامی که قاچاق می‌شود برگزار می‌شود، از سطح روستا تا مرکز استان و کشور انتظار داریم در این مبارزه ما را همیاری کنند.

سردار مؤیدی افزود: در بحث علوفه نیز قاچاق صورت می‌گیرد و گوسفند و دام را قاچاق می‌کنند، انتظار است بخش روستایی در حفظ، حراست و صیانت از این سرمایه عظیم که بخشی به آیندگان برمی‌گردد مراقبت کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد