تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 8:18
کد خبر : 51231

فارس من| شیران: موضوع نظارت بر عرضه دارو در چالوس از طریق بازرسی پیگیری می‌شود

فارس من| شیران: موضوع نظارت بر عرضه دارو در چالوس از طریق بازرسی پیگیری می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مشکل تامین دارو یکی از دغدغه‌ها است که مردم مطرح می‌کنند، بحث نظارت بر قیمت دارو از دیگر مباحث و گلایه‌های است که مردم انتظار دارند به صورت ویژه‌تر در دستور کار قرار گیرد. سوژه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مشکل تامین دارو یکی از دغدغه‌ها است که مردم مطرح می‌کنند، بحث نظارت بر قیمت دارو از دیگر مباحث و گلایه‌های است که مردم انتظار دارند به صورت ویژه‌تر در دستور کار قرار گیرد.

سوژه مردمی نظارت بر قیمت داروها حلقه مفقوده در چالوس یکی از مطالبات مردم در سامانه فارس من بود که سردبیران مردمی این رسانه خواستار پیگیری آن شدند در این زمینه؛ در مطلبی که یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس مازندران در چالوس به ثبت رسانده نظارت بر قیمت داروها، حلقه مفقوده در چالوس به  عرصه دو قلم دارو که سرجمع قیمت این دو دارو ۲۵ هزار تومان می‌شد، اما داروخانه‌دار مبلغ ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان از عرضه کننده نسخه دریافت کرده است.

این موضوع با توجه به افزایش تعداد متقاضیان رسیدگی به اطلاع محمدرضا شیران معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران رسیده است که شیران در پاسخ و پیگیری خبرنگار فارس اعلام کرده است که موضوع از طریق بازرسی در حال پیگیری و نتیجه آن هم اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، این سوژه تحت عنوان نظارت بر قیمت داروها، حلقه مفقوده در چالوس در سامانه فارس من به ثبت رسیده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد