تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 5:29
کد خبر : 51204

لزوم توجه بیشتر به روستاییان برای سهیم بودن در تولید داخلی

لزوم توجه بیشتر به روستاییان برای سهیم بودن در تولید داخلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان؛مویدی شامگاه سه شنبه  در بازدید از روستای پیرجد صاحب الزمان (عج) ودر جمع مردم  این روستا با بیان اینکه این روستا بیشترین شهید، رزمنده و ایثارگر به نسبت جمعیت در کشور را داراست، اظهارکرد: سهم و نقش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان؛مویدی شامگاه سه شنبه  در بازدید از روستای پیرجد صاحب الزمان (عج) ودر جمع مردم  این روستا با بیان اینکه این روستا بیشترین شهید، رزمنده و ایثارگر به نسبت جمعیت در کشور را داراست، اظهارکرد: سهم و نقش این روستا در انقلاب اسلامی ١۵سال قبل از انقلاب بوده که خاستگاه علما و سرداران شهید بوده است.

اوافزود: این مردم همچنان از انقلاب، نظام و ولایت با اقتدار دفاع می‌کنند و نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن پای‌بند هستند و بحث معیشت، زیرساخت‌ها و احتیاجات آنان به‌عنوان از ضروریات باید تامین شود.

سردار مویدی با بیان اینکه این روستا خواستگاه علمای مبارز بوده و  بیشترین شهید را نسبت به جمعیت تقدیم کرده استت صریح کرد: این منطقه و استان نه تنها برای نظام هزینه‌ای نداشتند بلکه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب جان‌نثاری کردند.

او ادامه داد: شعور و درک سیاسی و اجتماعی این روستا در خیلی از شهرها زبانزد بوده و این مناطق نیازمند ارائه خدماتی هستند که در خور شانشان باشد.

به گفته سردار مویدی  یک‌سال پیش بحث راه اندازی پاسگاه در این روستا مطرح شد که با تلاش شورای تامین راه‌اندازی و با این مهم مردم احساس امنیت می‌کنند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزتاکید کرد: باید به اهالی روستاها توجه شود تا سهمی در تولید داخلی داشته باشند و با احساس رضایت در آنجا زندگی کنند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد