تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 بهمن 1397 - 6:44
کد خبر : 50769

افزایش ۴ونیم برابری کشف کالای قاچاق در سمنان

افزایش ۴ونیم برابری کشف کالای قاچاق در سمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه قاچاق کالاو ارز استان سمنان گفت: در ۹ماهه امسال ۶۵میلیارد تومان کالای قاچاق در استان سمنان کشف شده که  این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه قاچاق کالاو ارز استان سمنان گفت: در ۹ماهه امسال ۶۵میلیارد تومان کالای قاچاق در استان سمنان کشف شده که  این رقم چهار و نیم برابر مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: پرونده‌های مکشوفه نه ماهه امسال هم در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه و نیم برابر افزایش دارد و به رقم ۶۵۲ فقره رسیده است.

به گفته مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان، فقط ارزش یک فقره پرونده قاچاق لوازم یدکی ۳۲ حدود میلیارد تومان است و با محکومیت متهمان، این رقم به نفع دولت دریافت شده است.

وی افزود: در بخش مبارزه با قاچاق سوخت هم فقط در دو پرونده محکومان نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان جریمه شده اند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: در بخش قاچاق دام نیز فقط در یک آمار رسمی، بیش از ۱۰ هزار راس دام کشف شد و به همین علت برنامه‌های مقابله به صورت هدفمندهم اجرایی خواهد شد.

اسلامی راد از انهدام کالا‌های قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالا‌هایی که ۹ ماهه امسال به انبار‌های اموال تملیکی تحویل شده نزدیک به ۳۶ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با اشاره به پنج هزارو ۸۷۸ مورد بازرسی ازاصناف در نه ماهه امسال گفت: در این مدت ۶۲۹ قاچاقچی دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل شدند.

مقابله جدی‌تر با دانه درشت‌ها و افزایش پرونده‌های به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از ۱۸ پرونده به ۳۸ پرونده هم موضوع دیگری بودکه اسلامی راد به آن اشاره کرد.

اسلامی راد گفت: در بخش فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی و مقابله با کالای قاچاق هم با همکاری رسانه‌ها فقط در بخش صداوسیما و اخبار فعالیت‌ها دو و نیم برابر افزایش یافته و ساخت یک سریال، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و انواع مسابقات از جمله فعالیت ها است.

انتهای پیام / گ

جلسه کمیسیون مبارزه قاچاق کالاو ارز استان سمنان برگزار شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد