تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 11:34
کد خبر : 50690

۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در چابهار کشف شد

۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در چابهار کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل محورهای مواصلاتی روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پنج دستگاه وانت حامل کالای قاچاق را در مبادی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل محورهای مواصلاتی روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پنج دستگاه وانت حامل کالای قاچاق را در مبادی خروجی شهر چابهار شناسایی کردند.
وی گفت: ماموران این فرماندهی در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل سوخت، پارچه و لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی چابهار افزود: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام لازم انجام شود.
سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
۹۹۲۳**۳۲۱۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد