تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 8:17
کد خبر : 50682

اشرار و قاچاقچیان آرد و چوب در دام پلیس ملایر

اشرار و قاچاقچیان آرد و چوب در دام پلیس ملایر

یسرهنگ پاسدار داود علی بخشی در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: در همین ارتباط ۳ نفر متهم دستگیر و تعداد ۷۰۰ کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۲۸ تن و به ارزش تقریبی ۳۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد و اقدامات قانونی در این زمینه انجام گرفت. رئیس

یسرهنگ پاسدار داود علی بخشی در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: در همین ارتباط ۳ نفر متهم دستگیر و تعداد ۷۰۰ کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۲۸ تن و به ارزش تقریبی ۳۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد و اقدامات قانونی در این زمینه انجام گرفت.

رئیس پلیس ملایر اظهارکرد: اشرافیت اطلاعاتی پلیس ملایر بر فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، حداکثری است و به منظور ایجاد ثبات و آرامش واقعی در زندگی مردم، هر رزه عرصه را بر این طیف از سوء استفاده کنندگان تنگ تر می کنیم.

وی به کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در این شهرستان اشاره و اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به ملایر به یک دستگاه خودروی کشنده که حامل بار چوب بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

علی بخشی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کامیون ۱۲ تن چوپ اکالیپتوس قاچاق و فاقد مجوز منابع طبیعی را حمل می کند، گفت: ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده بر اساس نظریه کارشناسان ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ماموریت دیگری با اعزام گشت های هدفمند، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز در نقاط مختلف شهرستان ملایر کشف شد، ادامه داد: ارزش تقریبی این ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۷۵ میلیون تومان برآورد شده و یک سارق و ۲ مال‌خر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری ۲ شرور در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال شرارت توسط ۲ نفر در یکی از خیابان های شهرستان ملایر ماموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی، بلافاصله در صحنه حاضر شده و یک نفر از افراد شرور را دستگیر کردند.

علی بخشی با اشاره به اینکه دستگیری شرور دوم که با استفاده از تاریکی هوا به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت فرار کرده بود با تلاش ماموران در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، تصریح کرد: برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه که با اقدامات مجرمانه خود آسایش و آرامش شهروندان را مختل می کنند، اولویت اصلی پلیس است و در صورت مواجهه با چنین مواردی، این افراد بدانند که با شدت عمل دستگاه قضایی و پلیس روبه رو هستند.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد