تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 8:22
کد خبر : 49821

حفظ قرآن مقدمات دوری از منکرات در جامعه را فراهم می‌کند

حفظ قرآن مقدمات دوری از منکرات در جامعه را فراهم می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، خلیل همتی، مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، ۱۹ دی ماه در نشست توجیهی مربیان حفظ قرآن اظهار کرد: مساجد و اماکن متبرکه در تیررس حملات فرهنگی دشمن قرار دارند.وی افزود: دشمنان اسلام

حفظ قرآن مقدمات دوری از منکرات را فراهم می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، خلیل همتی، مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، ۱۹ دی ماه در نشست توجیهی مربیان حفظ قرآن اظهار کرد: مساجد و اماکن متبرکه در تیررس حملات فرهنگی دشمن قرار دارند.
وی افزود: دشمنان اسلام تلاش دارند با از بین بردن اعتقادات اسلامی و مذهبی زمینه را برای نفوذ بین آحاد مختلف جامعه فراهم آورند.
مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان حفظ قرآن رااز اولویت های زندگی سالم و الهی دانست و بیان کرد: مربیان ما نه تنها حفظ قرآن بلکه باید مفاهیم و اخلاق قرآنی را نیز به متربیان آموزش دهند و زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور را فراهم کنند.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام قصد دارند با شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و تبلیغ فرق و افکار انحرافی مردم شریف و غیور کردستان را مورد آماج حملات خود قرار دهند و این وظیفه ما به عنوان پیشقراولان فرهنگی و قرآنی است که با تلاش و پشتکار همه جانبه مانع ترویج این چنین افکاری در جامعه شویم.
مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان حفظ قرآن را از اولویت‌های زندگی سالم و الهی دانست و گفت: حفظ قرآن مقدمات دوری از منکرات در جامعه را فراهم می‌کند.
وی در پایان یادآور شد: در فقه امام شافعی (رض) تاکیدات فراوانی در مسائل وحدت آمیز و تکریم اهل بیت(ع) پیامبر وجود دارد و همه ما باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد