تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 12:07
کد خبر : 4941

برگزاری دومین جشنواره «شکوفه‌های مهدوی» در اندیمشک

برگزاری دومین جشنواره «شکوفه‌های مهدوی» در اندیمشک

مهراب سراج‌الدین، مدیر مؤسسه قرآنی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دومین جشنواره نماز و اذان در این شهرستان خبر داد. وی با بیان اینکه این جشنواره با عنوان «شکوفه‌های مهدوی» در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره ویژه ویدئوهای تهیه شده از نماز و اذان

مهراب سراج‌الدین، مدیر مؤسسه قرآنی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دومین جشنواره نماز و اذان در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با عنوان «شکوفه‌های مهدوی» در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره ویژه ویدئوهای تهیه شده از نماز و اذان خواندن فرزندان و خردسالان تدوین شده است.

سراج‌الدین با بیان اینکه در این جشنواره به بهترین آثار جوایز اهدا خواهد شد، افزود: در این جشنواره آثار ارسالی باید حداکثر ۱۰۰ ثانیه باشند و باید با دوربین تلفن همراه گرفته شده باشند.

وی گفت: در این جشنواره آثار می‌توانند نماز خواندن خردسال به همراه والدین خود باشد.

سراج‌الدین عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲ اردیبهشت‌ماه تعیین شده است و آثار در سه گروه سنی ۴-۲، ۵-۴، ۷-۵ تدوین شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۷، ۵ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: تالار خورشید شهرستان اندیمشک به عنوان میزبان مراسم اختتامیه این جشنواره تعیین شده است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره‌های ۰۹۳۷۹۳۸۲۳۰۰ و ۰۹۳۹۳۱۳۸۷۸۹ ارسال کنند.

سراج‌الدین عنوان کرد: این جشنواره با همکاری معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان، اداره‌های آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد