تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 10:35
کد خبر : 32664

اقرار مدیران فرهنگی بر کم‌کاری متولیان فرهنگ/ از تزریق سلبریتی زندگی غربی به جامعه تا پیاده‌سازی سبک غربی در پوشش مدارس+ فیلم و عکس

اقرار مدیران فرهنگی بر کم‌کاری متولیان فرهنگ/ از تزریق سلبریتی زندگی غربی به جامعه تا پیاده‌سازی سبک غربی در پوشش مدارس+ فیلم و عکس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد با توجه به اهمیت ترویج حجاب و عفاف در جامعه و تأکیدات مقام معظم رهبری در این امر بر آن شدیم میزگردی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون داستان عمومی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد با توجه به اهمیت ترویج حجاب و عفاف در جامعه و تأکیدات مقام معظم رهبری در این امر بر آن شدیم میزگردی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون داستان عمومی و انقلاب شهرکرد، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان و معاونت اطلاعات و امنیت ناجا برگزار کنیم و علل بروز ناهنجاری‌های اجتماعی را بررسی کنیم که در نهایت راهکارهایی در رابطه با این موضوع توسط مدعوین ارائه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این میزگرد با تأکید بر اینکه فرهنگ به مجموعه‌ای از اخلاق و معنویات تقسیم می‌شود، اظهار کرد: اگر جامعه کنونی خود را بررسی کنیم خیلی از دستگاه‌ها در فرهنگ تأثیرگذارند.

۲۶ دستگاه متولی فرهنگ و حجاب در جامعه هستند/ ضعف عملکرد برخی دستگاه‌ها در این موضوع

جواد کارگران با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور در مصوبه ۴۲۷ خود، ۲۶ دستگاه را در زمینه فرهنگ و حجاب ملزم کرده است، عنوان کرد: اگر هر دستگاهی تاکنون به وظیفه خود به نحو احسن در این امر عمل کرده بود، به‌ طور حتم نتیجه آن در جامعه مشهود بود، همچنین وضعیت جامعه خیلی بهتر از وضعیت کنونی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگی در گذشته خروجی خوبی نداشت، خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی به دستور نماینده ولی‌فقیه در استان به قرارگاه عملیاتی تبدیل شد و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با استفاده از تجربیات استان‌های موفق در این زمینه با برگزاری جلسات متعدد تشکیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از تشکیل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی پنج کارگروه جنگ نرم، سبک زندگی، خانواده، اجتماعی و هنری تشکیل شد و باید گفت نمود کار فرهنگی همانند کارهای عمرانی بلافاصله در جامعه ایجاد نمی‌شود و ممکن است سال‌ها طول بکشد.

کارگران با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری جزء استان‌های موفق در سطح کشور است، افزود: متأسفانه به بحث فرهنگ عمومی در برخی استان‌ها توجه خاصی صورت نمی‌گیرد، اما در استان ما مصوبات اجرایی بسیار خوبی توسط اعضای شورا در رابطه با مسائل فرهنگی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ نیازمند تعامل بین دولت و مردم است، تشریح کرد: دولت می‌تواند با آگاهی‌بخشی و فراهم کردن زمینه‌های لازم از جمله احیای مساجد، ایجاد کانون‌های مساجد و برخورد با منکرات فرهنگ ارزش‌های دینی را در جامعه نهادینه کند و مردم نیز باید با دولت در این رابطه همکاری کنند.

کارگران با اشاره به اینکه دشمن با ابزار قدرتمندی از جمله شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و … در حال نفوذ فرهنگی در جامعه است، عنوان کرد: ما نیز این ابزار قدرتمند را در دست داریم و نباید از اقدامات دشمن در این رابطه غافل شویم.

اقدامات فرهنگی خاصی در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن صورت نگرفته است

وی اضافه کرد: نیاز است تمامی دستگاه‌ها با انتشار مطالب اخلاقی و روایات دینی به‌صورت جذاب در جامعه جوانان را به سمت ارزش‌های دینی جذب کنند که متأسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است زیرا متولی خاصی برای انجام در کشور وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: ممکن از تعطیلی جلسات و کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی در کوتاه‌مدت مشکل خاصی را برای کشور ایجاد نکند، اما قطعاً در بلندمدت تأثیرات منفی آن در جامعه نمود پیدا می‌کند.

کارگران در پایان بخش اول میزگرد با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی به‌صورت‌های کوتاه‌مدت و بلند مدت در جامعه نمود پیدا می‌کند، بیان کرد: ساماندهی کفن و دفن اموات در استان یکی از اقدامات بسیار خوب شورای فرهنگ عمومی بود که این موضوع بسیار مهم در بیشتر مناطق استان مورد غفلت واقع شده بود.

ناهنجاری اجتماعی فقط مختص کشور ما نیست/ بی‌قیدی نسل جوان نسبت به هنجاری‌های نسل گذشته

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد در ادامه این میزگرد با اشاره به اینکه تنها جمهوری اسلامی ایران دچار مسئله ناهنجاری اجتماعی نیست، اظهار کرد: بسیاری از کشورها که بر روی فرهنگ سنتی خودشان حساسیت‌هایی نسبت به فرهنگ و تمدن خود دارند، با یک نوع بی‌قیدی توسط نسل جدید نسبت به این هنجارها مواجه هستند.

سید محمد موسوی ادامه داد: جامعه‌شناسان دنیا هزاره سوم را هزاره مقاومت نسل‌های جدید در مقابل هنجارهای نسل قبل نامگذاری کردند و این مسئله جهانی است؛ در صورتی‌ که در کشور ما به‌ خاطر انقلاب اسلامی نمی‌خواهیم تسلیم این فضا شویم.

اصلاح روش‌های ناکارآمد فرهنگی در چهل سال گذشته

وی با تأکید بر اینکه باید نقدی نسبت به عملکرد فرهنگی خود در ۴۰ سال گذشته داشته باشیم، عنوان کرد: باید توجه کنیم در این چهل سال نسبت به مظاهر مدرنیسمی که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وارد کشور ما شده بود، چگونه عمل کردیم و اگر روش‌های خوب را تقویت و روش‌های ناکارآمد را اصلاح کنیم.

موسوی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جنبه‌های علمی، توسعه، پیشرفت و تکنولوژی تا حدود زیادی موفق عمل کردیم و باید بپرسید آیا در عرصه فرهنگ در این سال‌ها موفق عمل کرده‌ایم؟

وی با بیان اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی باید افراد را به دو گروه تفکیک کرد، افزود: گروهی به‌ صورت سازماندهی شده در سطح اجتماع فرهنگ بیگانه را ترویج می‌کنند و گروه دوم قربانی آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند، بنابراین نیاز است نحوه برخورد با این دو گروه متفاوت باشد.

عیوب مردم باید توسط حاکمان پوشانده شود/ حیا مانع بروز گناه در جامعه است

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد در ادامه با بیان حدیثی از امام علی (ع) در رابطه با برخورد با هنجارشکنان در جامعه، خاطرنشان کرد: ایشان در نامه‌ای به مالک اشتر فرمودند، حاکمان شایسته‌ترین افراد برای پوشاندن عیوب مردم و تطهیر کردن عیوب آشکار شده آنان هستند؛ همچنین فرمودند جرم آشکار را پنهان و جرم پنهان را به خدا واگذار کن و نیاز است با کارهای فرهنگی جامعه را اصلاح کنیم.

موسوی با تأکید بر اینکه حیا ریشه خودداری و جلوگیری از گناه‌هایی از جمله بی‌حجابی، روزه‌خواری، شراب‌خواری و روابط نامتعارف با نامحرمان است، بیان کرد: فرد بر اساس حیای فردی و اجتماعی به گناه روی نمی‌آورد که در حیای فردی مسائلی از جمله جمع افراد، وجدان و خداوند از بروز گناه جلوگیری می‌کند و باید گفت حساسیت جامعه نسبت از یک موضوع مانع انجام آن گناه در اجتماع می‌شود و نباید اجازه دهیم قبح گناه در جامعه شکسته شود.

فرد بی‌حیا و تحقیر شده در جامعه می‌تواند هر کاری را انجام دهد

وی ادامه داد: فردی که در جامعه تحقیر شده باشد و به او انگ منفی خورده باشد، می‌تواند هر کاری را انجام دهد و باید به این نکته توجه کنیم که هدف و فلسفه اصلی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، انتقال حساسیت جامعه به فرد است که مردم بر روی انجام این کار حساس هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد در پایان بخش اول میزگرد با تأکید بر اینکه نفس انسان به انجام امور شهوانی و لذت‌های زودگذر راغب‌تر است، گفت: لذت‌های معنوی انسان را به سختی جذب می‌کند و نیاز است همه مردم نظارت اجتماعی داشته باشند و حساسیت خود را به خاطیان انتقال کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در این میزگرد با بیان اینکه مسؤولان فرهنگی در دهه هفتاد تهاجم فرهنگی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را توهم فرهنگی نامیدند، اظهار کرد: مشکلات فعلی جامعه ما نتیجه این دو رویکرد در آن زمان است و اگر ما در آن‌زمان همانند جنگ سخت در مقابل جنگ نرم نیز واکنش نشان می‌دادیم و دفاع می‌کردیم وضعیت فرهنگی هم‌اکنون به اینجا نمی‌رسید.

سعید سعیدی، منسجم نبودن دستگاه‌ها و جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها در موضوعات فرهنگی را یک عامل برای نتیجه بخش نبودن اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در رابطه با منسجم نبودن اقدامات فرهنگی دستگاه‌ها از تعبیر ولنگاری فرهنگی استفاده کرده‌اند و در سال‌گذشته دستور آتش به اختیار فرهنگی را برای جوانان مؤمن و انقلابی صادر کردند.

بی‌تفاوتی نمایندگان مجلس نسبت به حضور در جلسات ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر

وی با انتقاد از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: ستاد امر به معروف شامل ۱۸ عضو فعال است که تمامی اعضا به‌غیر از نمایندگان مجلس در این جلسات حضور فعال دارند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مسؤولیت‌پذیری آحاد مردم در مقابل ناهنجاری‌های جامعه، گفت: ممکن است بعضی اقدامات در کوتاه‌مدت ملموس نباشد، اما اگر هرکدام از ما در مواجه با ناهنجاری‌‍‌های جامعه تذکر بدهد، قطعاً تأثیرگذار است و باید تلاش کنیم لفظ  به من چه» و  به تو چه از جامعه رخت ببند.

سعیدی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی در بحث فرهنگ‌سازی وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ طلایه‌دار در سطح چهارمحال و بختیاری برای بحث تذکر لسانی آموزش دیده‌اند که در گروه‌های ۱۰ نفره در مناطق گردشگری، پارک‌ها و سطح شهر به این امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

وی ادامه داد: در سطح ادارات به‌صورت محسوس و غیرمحسوس بر بحث حجاب نظارت وجود دارد، اما برخی دستگاه‌ها به وظایف خود در بحث حجاب به‌درستی عمل نمی‌کنند و همچنین همکاری لازم برای استقرار نیروهای امر به معروف در برخی از خیابان‌های پرتردد توسط شهرداری صورت نگرفت.

مسؤولان مانع اصلی تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

سعیدی در پایان بخش اول میزگرد عفاف و حجاب مسؤولان را مانع اصلی تحقق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: اگر مسؤولان بخواهند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه می‌شود و در بحث حجاب و عفاف دانشگاه‌ها و مدارس بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و نیاز بر روی این موضوع در این مکان‌ها کار بیش‌تری صورت بگیرد.

حجاب و عفاف کمک به قوام دین است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این میزگرد با تأکید بر اینکه هر اقدام مثبتی که در راستای قوام دین صورت بگیرد، ارزشمند است، اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از مسائل بسیار مهمی است که به قوام دین کمک می‌کند و باید تلاش کنیم دیپلماسی روی کاغذ را بر روی زمین بیاوریم.

خسرو نجفی با بیان اینکه خانواده سرمنشأ بهشت و جهنم است، عنوان کرد: نیاز است برای برخورد و مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌های فرهنگی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم و همچنین سنت‌های قدیمی را به روش‌های مختلف از جمله ساخت فیلم، برگزاری نمایشگاه و نشست‌های علمی در جامعه استفاده احیا کنیم.

برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی در شهرکرد/ بررسی دغدغه‌ها و چالش‌های پدیده بدحجابی در جشنواره چادرهای آسمانی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی در استان خبر داد و افزود: کمیته علمی این جشنواره با همکاری پلیس اطلاعات و معاونت تحقیقات ناجا در حال راه‌اندازی است که در این جشنواره نشست‌های علمی با حضور اساتید علمی دانشگاهی، کارشناسان شاخص در حوزه حجاب و چهره حجاب در استان برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: در این جلسات دغدغه‌ها و چالش‌ها در مواجهه با پدیده بدحجابی با رویکرد‌های روانی، اجتماعی، تاریخی و فقهی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر مجازات بازدارنده بود، اکنون این‌همه مجرم در جامعه وجود نداشت، گفت: نیاز است کارهای موازی در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی از بین برود و باید به این نکته توجه کرد که وجدان و دلسوزی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است.

طرح‌های نیروی انتظامی در مقابله با بدپوششی و بدحجابی/ احضار متصدیان بدحجاب اصناف به اماکن عمومی

معاون اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی در پایان بخش اول میزگرد عفاف و حجاب با بیان اینکه در بحث مقابله با بدپوششی و بدحجابی چندین طرح در حال انجام است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در این رابطه اقدامات سلبی و اغنایی در حال انجام است و نیاز است تمامی دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود عمل کنند تا کار به اقدامات سلبی منجر نشود.

اسکندر سعیدی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای نظارت بر اصناف و متصدیان آن‌ها در حوزه حجاب و عفاف، خاطرنشان کرد: طرح نظارتی توسط اداره اماکن اجرا می‌شود و اگر متصدیان بدحجاب باشد به اداره اماکن احضار و از آنان تعهد گرفته می‌شود.

معاون اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی متذکر شد: در بحث صدور پروانه کسب، یکی از ضوابط انتظامی ما بحث رعایت حجاب است و طبق نظام صنفی باید در محل کسب علاوه بر فروشندگان صاحب پروانه کسب و مباشر قانونی او در محل حضور داشته باشد و در رابطه با موضوع حجاب موارد مطروحه را به‌طور کامل رعایت شود.

سعیدی با اشاره به طرح نظارتی پلیس در برخورد با اماکن متخلف یادآور شد: اگر لباس‌های متعارف و مدل‌های غربی در ویترین فروشگاه‌ها مشاهده شود و در وهله اول به تذکر بسنده می‌کنیم و اگر این موضوع ادامه پیدا کند به مقامات قضایی معرفی می‌شوند و این موضوع در برخورد با هنجارشکنان هم اعمال می‌شود.

جواد کارگران دهکردی در بخش پایانی میزگرد با بیان اینکه جامعه ما در موضوعات فرهنگی ایده‌آل نیست، اظهار کرد: متأسفانه برای انجام امور فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و هیچ نهادی برای منسجم کردن این اقدامات وجود ندارد.

خلأ نبود معاونت فرهنگی در مجموعه استانداری

وی در ادامه با اشاره به نبود معاونت فرهنگی در مجموعه استانداری، گفت: این موضوع یک ضعف در تجمیع و انسجام دستگاه‌های فرهنگی است و این مسئله یک خلاء بزرگ است و اگر معاونت فرهنگی به‌ صورت مستقل ایجاد شود، می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تقویت رسانه‌ها را در تقویت هویت دینی و ملی تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مقابله با هجمه دشمن در این فضا، کاهش بیکاری در استان، مشارکت جوانان در امور فرهنگی در این مباحث فرهنگی تأثیرگذار است.

سیدمحمد موسوی در جمع‌بندی موضوعات مطرح شده در میزگرد با بیان اینکه در مسائل فرهنگی نمی‌توان با سطحی‌نگری تصمیم‌گیری کرد، اظهار کرد: اغنای درونی افراد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار اهمیت دارد و اگر بتوانیم با دلایل علمی و فارغ از جنبه‌های دینی و اعتقادی جوانان را از خطرات آسیب‌های اجتماعی آگاه کنیم در کاهش این آسیب‌ها تأثیرگذار است.

برخورد قضایی با هنجارشکنان غافل تأثیرگذار نیست

وی با تأکید بر اینکه برخورد قضایی با هنجارشکنان غافل در زمینه آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار نیست، افزود: ما در زمینه انجام برخی امور شجاعت لازم را نداشتیم و یکی از موارد لازم در جامعه ما دادن حق انتخاب به خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های مختلط و تفکیکی است که متأسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب عمومی شهرکرد با اشاره به اهمیت توجه به خانواده، گفت: نباید از خانواده‌ها در امر تربیت فرزند غافل شویم و باید بدانیم بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی از رفتار نادرست در خانواده آغاز می‌شود و لازم است در این رابطه به برنامه‌های بلندمدت در کنار برنامه‌های کوتاه مدت توجه خاصی داشته باشیم.

در زمین دشمن بازی نکنیم

موسوی با بیان اینکه در برخورد قضایی با هنجارشکنان هیچ ابایی نداریم، اما این روش جوابگو نیست، ادامه داد: متأسفانه کشور ما در رتبه هشتم آمار زندانیان قرار دارد و باید به این نکته توجه کنیم که برخورد قهری باید در موارد ضروری صورت بگیرد و سعی کنیم در رابطه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی با اشاره به اینکه سلبریتی‌ها زندگی غربی را به جامعه تزریق می‌کنند، بیان کرد: متأسفانه ما در معرفی الگوهای دینی و ارزشی به جوانان کوتاهی کرده‌ایم و باید به این نکته توجه کرد که ۷۰ درصد جوانان ما ذات پاکی دارند و باید خطاهای آنان به روش‌های اغنایی پاسخ داد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب عمومی شهرکرد اضافه کرد: در صورتی‌که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است، اما کسانی که بر روی موضوعات مربوط به آن اشراف کامل ندارند، نمی‌توانند به این امر مهم اقدام کنند.

موسوی در پایان با تأکید بر اینکه یک‌صدایی در بین مسؤولان کشور وجود ندارد، گفت: متأسفانه به بحث سبک زندگی اسلامی- ایرانی که یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری و درمان آسیب‌های اجتماعی است، توجه خاصی صورت نگرفته و در نظر داریم این طرح را از تابستان جاری در استان آغاز کنیم.

 

عرضه پوشاک نامتعارف در واحدهای صنفی با قیمت بسیار پایین

سعید سعیدی در بخش پایانی میزگرد در پاسخ به موارد مطروحه، اظهار کرد: متأسفانه قیمت پایین لباس‌های نامتعارف نسبت به لباس‌های موجه در سطح شهر باعث ترغیب افراد برای خرید این‌گونه لباس‌ها شده است و اکثر این پوشاک به‌ صورت قاچاق وارد بازار می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه نباید امر به معروف و نهی ازمنکر را در جامعه کوچک بشماریم، گفت: باید برخورد با هنجارشکنی قانونمند شود و در برخورد با منکرات یک صدای واحد از دستگاه‌های اجرایی شنیده شود.

پیاده‌سازی سبک غربی در پوشش مدارس

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به برخی گزارشات واصله به این ستاد در رابطه با تغییر نوع پوشش مدارس در سال‌ تحصیلی گذشته، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مدارس قصد داشتند سبک غربی را در پوشش مدارس به اجرا بگذارند که با هوشیاری اعضای ستاد امر به معروف با این موضوع در همان ابتدا برخورد لازم صورت گرفت.

خسرو نجفی در پایان اظهار کرد: اگر جلسه‌ای خروجی نداشته باشد، قطعاً بدون نتیجه است و ما باید تلاش کنیم با همکاری اساتید و نخبگان، آسیب‌های اجتماعی را واکاوی کنیم و در همین زمینه مخاطب‌شناسی در سطوح مختلف جامعه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه هیچ جرمی هیچ‌گاه به صفر نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها چشم شیشه‌ای و بی‌طرف هستند و نباید نسبت به موضوعات با دید یک‌طرفه قضاوت کنند و قطعاً هیچ مسؤولی دوست ندارد نسبت به موضوعات بی‌خیال باشد.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فیلم و عکس از صدها سخنرانی تأثیرگذارتر است، افزود: یک عکس می‌تواند هزار کلمه را به مخاطب منتقل کند، بنابراین می‌طلبد فرهنگ‌ را از طریق فیلم، عکس و پویانمایی در جامعه ترویج داد.

انتهای پیام/ذ

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد