تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 11:17
کد خبر : 124917

راهنمای خرید صندلی ماساژور خانگی

راهنمای خرید صندلی ماساژور خانگی

. اما چیزی که روشن است ماساژ دادن با دست برای روزهای متوالی کمی خسته کننده بوده و هیچ کسی نمی‌تواند به فرد به صورت روزانه ماساژ بدهد. به لطف مخترعین و تولیدکنندگان نسل جدیدی از مبل یا صندلی تولید شده است که این کار را به سادگی انجام می‌دهد. با زدن تنها چند کلید

. اما چیزی که روشن است ماساژ دادن با دست برای روزهای متوالی کمی خسته کننده بوده و هیچ کسی نمی‌تواند به فرد به صورت روزانه ماساژ بدهد. به لطف مخترعین و تولیدکنندگان نسل جدیدی از مبل یا صندلی تولید شده است که این کار را به سادگی انجام می‌دهد. با زدن تنها چند کلید در صندلی ماساژور به راحتی به مدت زمان مشخصی و حرکات منظمی خستگی را از تن بدر می‌کنید. با خرید صندلی ماساژور به راحتی به صورت روزانه بدن خود را ماساژ دهید بدون آنکه نیازی به کمک شخص دومی داشته باشید. در حدود ۵ الی ۱۵ دقیقه زمان کافی است تا تمامی خستگی‌های روزانه خود را به کلی از یاد ببرید.

برای خرید این محصول نیاز به یک راهنمای خرید صندلی ماساژ دارید تا بتوانید یک محصول مناسب و باکیفیت را خریداری کنید. برای اینکار نیاز به جمع‌آوری اطلاعات دارید. این اطلاعات  را می‌توانید از سایت‌های که این کالا را به فروش می‌رسانند به دست بیاورید. یکی از موضوعاتی که حتما باید به آن دقت کنید کارایی که این محصول دارد. به این صورت که باید بدانید این صندلی کدام نوع ماساژ را انجام می‌دهد یا دارای چه نوع کاربردی( کششی، کیسه هوا و فشاری) دارد. داشتن ضمانت‌نامه برای خرید این محصول نیز اهمیت زیادی دارد چون در صورت عدم رضایت از خرید بتوانید کالا را ارجاع داده و هزینه‌ای که داده‌اید را بتوانید باز پس بگیرید. داشتن گارانتی انواع صندلی ماساژور یکی از موضوعات مهم است در صورت خرابی بتوان آن را برای تعمیر ارسال نمود.

نحوه استفاده از صندلی ماساژور چگونه است؟

در هنگام استفاده از صندلی ماساژور سوالات زیادی در ذهن انسان نقش می‌بندد سوالاتی که از همه بیشتر وجود دارند اینکه نحوه استفاده از صندلی ماساژور چگونه است؟ آیا استفاده بلند مدت از این صندلی باعث صدمه به بدن من می‌شود؟ آیا خانم‌های باردار یا افرادی که بیماری‌های قلبی دارند یا مشکلات نخاعی دارند در استفاده از این صندلی آزاد هستند؟ آیا می‌توانم هر روز از این صندلی استفاده کنم؟ بهترین قیمت صندلی ماساژور را از کجا میتوانم تهیه کنم؟ سوالات از این قبیل بسیار زیاد هستند که ما در این بخش به طور مفصل در مورد همه این موضوعات بحث خواهیم کرد. با خواندن این مطلب به پاسخ تمامی سوالات خود خواهید رسید. این صندلی در درجه اول یک مبل راحتی نیز می‌باشد که وقتی به برق متصل می‌شود حرکاتی را ارائه می‌دهد که بدن فرد آنها را در غالب یک سری ماساژ دریافت می‌کند که در نهایت موجب نرمی بدن و سرحال شدن فرد می‌شود.

 

با کمی دقت با نحوه استفاده و نوع عملکرد این صندلی ماساژور آشنا خواهید شد. اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود اینکه این صندلی هوشمند بوده و بر اساس یک سری برنامه‌های از پیش تعیین شده شروع به فعالیت می‌کند که این برنامه‌ قابل تغییر هستند که از مزیت‌های ساخت آن به شمار می‌رود و به آسانی می‌توانید مدت زمان خاموش شدن یا نحوه ماساژ دادن آن را با زدن چند دگمه تغیر دهید. نکته جالب این‌که این صندلی به خوبی به بلوتوث گوشی نیز وصل می‌شود به این صورت که بلوتوث گوشی را روشن نموده و از این دنیای هوشمند لذت ببرید و انجام این حرکات از طریق گوشی نیز قابل کنترل می‌باشد. حرکاتی را که صندلی انجام می‌دهد به این صورت است که از طریق فشاری که بر روی کمر، پا، سر و گردن و اعضای مختلف بدن می‌آورد یا به صورت غلتکی بدن را ماساژ می‌دهد آرامش را به بدن باز می‌گرداند. دارای یک کمپرسور هوا بوده که کیسه هوا را خالی یا پر از باد می‌کند که در زیر دست و پا قرار می‌گیرد.

آیا استفاده از صندلی ماساژور برای همه امکان‌پذیر است؟

این موضوع بسیار مهم است و نمی‌توان به سادگی از این مقوله گذر نمود. همه افراد توانایی استفاده از این صندلی را ندارند به طور مثال افرادی که دارای ضایعات نخاعی هستند، افرادی که بیماری قلبی دارند یا کسانی که به تازگی عمل جراحی داشته‌اند. کسانی که نمی‌توانند اعتدال خود را حفظ کنند و در راه رفتن و انجام امور روزانه خود به مشکل بر‌ می‌خورند به تنهایی قادر به استفاده از این صندلی نیستند. این افراد حتما باید با تجویز پزشک و با کمک فرد دومی بر روی این صندلی بنشینند. پزشک باید نحوه و زمان استفاده از این صندلی ماساژور را برای این افراد معین کند و فرد دیگری در تمام مدت زمان استفاده از آن در کنار بیمار بماند.

اما زنان باردار برای استفاده از این صندلی نیز محدودیت‌‌های را دارند؛ به طور مثال در اوایل بارداری که خطر سقط جنین وجود دارد بهتر است از این کار منصرف شوند. اما در ماه‌های پایانی این دوران که دچار کمردرد می‌شوند بهتر است با مشورت با یک ماما و پزشک از صندلی ماساژور با احتیاط استفاده کنند. یک سوال مهمی که در این راستا مطرح بود زمان استفاده از آن بود. هر فردی در هر ساعت از شبانه  روز می‌تواند از این صندلی ماساژور استفاده کند. بسته به وضعیت بدنی خود فرد دارد. به طور مثال افرادی که مدام پشت فرمان یا پشت میز هستند در طول شب بیشتر نیاز به این صندلی دارند. ولی در مدت زمان طولانی از این صندلی ماساژور استفاده نکنید، در نهایت ۱۵ دقیقه در روز کافی است.

اگر با خواندن این مطلب علاقه به خرید صندلی ماساژور پیدا کرده‌اید می‌توانید از طریق لینکی که در اختیار شما قرار می‌دهیم آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. آی فیتنس یکی از بهترین سایت و فرشگاه‌ اینترنتی است که توانسته بهترین صندلی ماساژور را به مشتریان خود ارائه نماید. علاوه بر این محصول ارائه کننده بهترین لوازم ورزشی و سلامتی از جمله تخت ماساژور، سنگ ماساژور، روغن و تمامی لوازمی که برای این کار لازم است می‌باشد. اسکوتر، تردمیل، اسکی یا دوچرخه ثابت همچنین وسایل پزشکی همچون فشارسنج را با تضمین، به دست مصرف‌کننده می‌رساند. مشاوران این مجموعه در این سایت به صورت آنلاین جوابگوی سوالات مشتریان عزیز هستند و پاسخگوی نیاز مصرف‌کننده می‌باشند. از طریق راه‌های ارتباطی مانند لینک یا تلفن‌های تماس می‌توانید با این مجموعه بزرگ ارتباط برقرار کنید.

 مهم‌ترین راه ارتباطی میان فروشگاه آی فیتنس و شما سایت ifitnes.ir است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد