تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 8:42
کد خبر : 4933

دیدار فرماندهان سپاه و بسیج کازرون با امام جمعه

دیدار فرماندهان سپاه و بسیج کازرون با امام جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کازرون خبر، صبح امروز فرماندهان سپاه کازرون با حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون دیدار کردند . در این دیدار سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به صورت مبسوط

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کازرون خبر، صبح امروز فرماندهان سپاه کازرون با حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون دیدار کردند .

در این دیدار سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به صورت مبسوط از برنامه های این سازمان در سطح شهرستان کازرون گزارشاتی ارایه کرد .

افشاریان گفت : در بسیج و سپاه سعی کرده‌ایم مدیریت‌ها را به نسل جوان بسپاریم که عملا در این رابطه اقداماتی صورت گرفته است .

وی ادامه داد : لازمه سپردن کار به نیروی جوان آموزش و تربیت کادر و نیروی  تراز انقلاب اسلامی است که در این زمینه لازم است از ظرفیت حوزه‌های علمیه کازرون نیز بهره گیری شود .

فرمانده سپاه کازرون بیان کرد : در زمینه امربه معروف و نهی از منکر نیز برنامه هایی در دست اجراست که از جمله این برنامه ها فعال کردن شورای امر به معروف مساجد در محلات است .

سرهنگ افشاریان گفت : ترویج سیره شهدا و فرهنگ غنی دفاع مقدس در آشفته بازار تهاجمات فرهنگی تنها راه حل بیمه کردن نسل های آینده است که این مقوله نیزدر سپاه دنبال می شود .

وی در پایان با بیان گزارشاتی از اقدامات بسیج در عرصه های بصیرتی ، فرهنگی ، جهادی ، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه های فعال بسیج گفت : امروز بسیج با نشاط کامل در دل میدان های مختلف خدمت گزاری حاضر است و از هیچ خدمتی به اقشار مختلف جامعه فروگذار نمیکند .

حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون نیز پس از استماع گزارش فرمانده سپاه با تبریک ولادت امام جواد(علیه السلام) طی مطالبی برکات ماه رجب را برشمرد .

وی با ابراز خرسندی از اینکه نیروی بومی با خلق و خوی بسیجی به جمع مدیران شهرستان کازرون پیوسته است گفت : امیدویم با حضور این نیروی کارآمد شاهد رشد کیفی و کمی بسیج با روحیه انقلابی‌گری در فعالیت های مجموعه بسیج و سپاه باشیم .

خرسند افزود : امروز در کشور مشکل غیر قابل حل شدن وجود ندارد اما با کمبود مدیران انقلابی با روحیه جهادی مواجه هستیم .

امام جمعه کازرون گفت : در دوران دفاع مقدس اگر می‌خواستیم با دستورالعمل و بخشنامه و سمینار و نیروی کلاسیک در میدان کارزار حضور داشته باشیم فاتحه انقلاب را باید می‌خواندیم .

وی ادامه داد : در جنگ تحمیلی آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان و ده‌ها پیروزی دیگر در آن شرایط سخت و دست خالی با روحیه جهادی و انقلابی رقم خورد .

حجت الاسلام خرسند گفت : پس از انقلاب نیز این نیروی جوان انقلابی و شجاع و کارآمد بود که توانست افتخاراتی در زمینه هایی مثل نانو ، هسته ای ، پزشکی ، موشکی و دهها موفقیت دیگر را رقم بزند .

امام جمعه کازرون بیان کرد : یکی از مهمترین ماموریت های بسیج و سپاه تربیت نیروی انقلابی و جهادگر و تزریق آن به سطوح مختلف جامعه است .

وی درپایان  با اشاره به بخشی از گزارش مبسوط فرمانده سپاه در زمینه فعال کردن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر گفت : مطمئنا امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر آثار و برکات متعدد تبعاتی نیز دارد که برخی سعی می‌کنند با مانع تراشی جلوی این واجب الهی را بگیرند که باید از هم اکنون آمادگی این نوع برخوردها را داشته باشید .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد