تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 12:30
کد خبر : 49228

نخستین مسابقه استانی استندآپ کمدی در البرز برگزار می شود

نخستین مسابقه استانی استندآپ کمدی در البرز برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر مسعود وادی نژاد از برگزاری نخستین مسابقه استانی استندآپ کمدی با موضوعات حمایت از کالای ایرانی، تحکیم خانواده، بخش آزاد در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد. مسئول فرهنگی بسیج هنرمندان استان البرز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر مسعود وادی نژاد از برگزاری نخستین مسابقه استانی استندآپ کمدی با موضوعات حمایت از کالای ایرانی، تحکیم خانواده، بخش آزاد در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

مسئول فرهنگی بسیج هنرمندان استان البرز  در گفتگو با خبرنگار "تیتریکگفت: این مسابقه از اول دی ماه فراخوانش منتشر شده و علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان دی ماه ارسال نمایند و در دهه فجر از نفرات برتر مسابقه تجلیل بعمل خواهد آمد.

وادی نژاد گفت: امروزه با توجه به مقوله مهم مسائل فرهنگی و معضلات اجتماعی در جامعه و همچنین اهمیت و جایگاه هنر در کشور، بهترین زبان برای بیان پایبندی به ارزش های ملی، دینی و اجتماعی جامعه و دوری از ناهنجاری ها، زبان طنز است.

 زبان طنز می تواند به صورت غیر مستقیم کنار اشاره به این آرمان ها و پایبندی به ارزش ها، محیطی شاد را برای انتقال بهتر مطالب مهیا سازد.

وی تاکید کرد: ایجاد محیطی شاد و مناسب برای انتقال مسائل اجتماعی روز، تاکید بر ارزش های ملی و دینی، بیان مشکلات و آسیب های اجتماعی روز و ارائه راهکار مناسب، انتقال مفاهیم با استفاده از زبان طنز و به کارگیری از خاطره و لطیفه و داستان کوتاه برای ایجاد محیطی شاد را از اهداف این مسابقات عنوان کرد.

این هنرمند البرزی افزود: هر شرکت‌کننده در مسابقه استندآپ کمدی ۱۰ دقیقه زمان در اختیار دارد و هر یک داوران یک امتیاز به افراد می‌دهند و کسی که امتیازات بیشتری داشته باشد به مرحله بعد صعود می‌کند.

وی هنر اجرای صحنه یا استندآپ کمدی را روشی خلاقانه برای بیان ارزش ها دانست و کشف استعدادهای جدید در این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: به منظور تقویت این استعدادها یک سری کارگاه‌های رایگان نیز در حین مسابقه برگزار می‌شود که می‌توان از آنها به عنوان کارگاه‌های تمرین حین مسابقه یاد کرد.

مسئول فرهنگی بسیج هنرمندان در پایان یادآور شد: پس از اتمام این دوره از مسابقات یک سری هنرمندان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای به جامعه هنری البرز معرفی خواهند شد،از این هنرمندان می‌توان در برنامه‌های مختلف مرتبط با البرز استفاده کرد.

الهه ملاحسینی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد