تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 6:26
کد خبر : 49173

کشف کالای قاچاق در همدان

کشف کالای قاچاق در همدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سردار بخشعلی کامرانی‌صالح،  فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از یک اتوبوس، ۲ هزار و ۸۸۰ بسته تنباکو و یک دستگاه گنجیاب با متعلقات مربوطه کشف و ضبط شد. وی ادامه داد: در پی کسب خبری

کشف کالای قاچاق در همدانبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سردار بخشعلی کامرانی‌صالح،  فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از یک اتوبوس، ۲ هزار و ۸۸۰ بسته تنباکو و یک دستگاه گنجیاب با متعلقات مربوطه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه اتوبوس  از استان‌های غربی به مقصد تهران در حال حرکت است و مقادیری کالای قاچاق را به تهران منتقل می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد:  با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان همدان، بامداد روز جاری خودرو مذکور در ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، ۲ هزار و ۸۸۰ بسته ۵۰ گرمی تنباکو میوه‌ای خارجی قاچاق و یک دستگاه گنج‌یاب به همراه متعلقات مربوطه شامل، لپ تاپ، دستگاه اندوسکوپی زمین، دوربین بزرگ ‌نمایی ، قطب ‌نما و همچنین وسایل حفاری غیرمجاز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد:  براساس نظریه کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و تاریخی استان، اشیاء مکشوفه، تجهیزات گنج‌یابی غیرمجاز هستند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه  ارزش کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد